• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Og da var 'selvangivelsene' levert. TurboTax er fine greier. Georgia skal ha en slant, men Trump gir meg mer tilbake, så regnskapet er i pluss. #goodtimes

Makan!!!

God morgen fra Deltastaden. Jeg sitter jeg og venter på hvitevarer til nykåken. Skulle komme ca nå. Deretter er det bortekontor resten av dagen.

Ha en fin en

Hvitevarer ? Er ikke slikt i rustfritt stål i disse dager, er skeptisk til produsenter som ikke også bygger Jet Motorer, her går det i GE Monogram 6 Burner dobbel ovn og grill. (Hvitevarer her er Trump tilhengere som lurer på hvorfor jobbene, helseforsikringene og annet forsvinner fra dem, dog er de svært fornøyd med 1.50 USD i uken i Skatte lette (ref. Paul Ryan)).

God aften fra Lillehammer. Her er det grisekaldt og haugevis av sna. Jaggu godt vi er på vei hjem. Snart tog sørover til Gardermoen og siste DY hjem over fjellet. Satser på litt ekstra soving før jobb i morgen.
Ha enn super aften. :)

God torsdag fra Oslo. Fikk et par gode nyheter i dag. Venter litt jobbing hos min gamle arbeidsgiver. Da det ikke spiller noen rolle for dem hvor jeg gjør det passer det meg egentlig ganske bra. Rimelig konkret hva som måles og. Hvor lenge er uvisst men er da noe.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Kanskje du kan lære noen triks, Fnate? :p
Har ikke tid... utforsker nye rommet
4aa0a37b53e462ba11638c00a7201662.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Last edited:
God kveld fra Hamburg. Deltar på Hamburg Aviation Conference der jeg i morgen skal holde et kort innlegg (har fått 11minutter) om hvordan vi i Intrum har brukt Workplace (Facebook for bedrifter) samt en liten paneldebatt før jeg setter nesen nordover via CPH. Med dagens tur sørover ble EBG i boks for nok et år

God kveld fra Hamburg. Deltar på Hamburg Aviation Conference der jeg i morgen skal holde et kort innlegg (har fått 11minutter) om hvordan vi i Intrum har brukt Workplace (Facebook for bedrifter) samt en liten paneldebatt før jeg setter nesen nordover via CPH. Med dagens tur sørover ble EBG i boks for nok et år

You can check out, but never.......

Back