Tipp topp torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God formiddag fra Trondheim. Møte her i dag, så tilbake til Oslo med SK371. Lurer på om de serverer karsk her?

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettemiddag fra langt sør i Vietnam. Dagen tilbringes i hengekøye med iskald cola. 37 grader i skyggen er varmt nok. Vifta står 30 cm fra meg på full styrke. Hjelper litt.
Resten av dagen fortsetter i hengekøya avbrutt av litt god mat :D

Da var man 15 min forsinket som følge av noen som var havnet på feil fly slik jeg forsto det. (UA39)
Usikker på om det er vi eller UA som har for mange..

Hei fra Taipei. "Supertyfonen" Nepartak er på vei inn mot Taiwan, så det er en perfekt dag for å nyte fasilitetene på hotellet. Med trening, roomservice og et stort badekar skal jeg nok overleve stormen. Det blir spennende å se om morgendagens flight til Tokyo går som planlagt. Det er allerede mange avganger fra Taipei som er kansellert.

Ha en fin torsdag!
Lykke til, har du vært i en tyfoon før? Jeg er over middels interessert i uvær så om du har noe interessant og meddele please do!
Nerdeinfo: https://www.wunderground.com/blog/J...rtak-headed-for-a-thursday-landfall-in-taiwan

Lykke til, har du vært i en tyfoon før? Jeg er over middels interessert i uvær så om du har noe interessant og meddele please do!
Nerdeinfo: https://www.wunderground.com/blog/J...rtak-headed-for-a-thursday-landfall-in-taiwan

Aldri! En røys med fly er kansellert og det kom akkurat et brev under døra til hotellrommet med advarsel mot å gå ut. På lokalnyhetene på tv er det kun tyfonen det dreier seg om. Takk for linken, dette blir litt spennende kjenner jeg :)

De blir vel som med syklon og tornado: Lavest mulig ned I et solid hus, holde seg unna glass og andre elementer som kan knuse /gå i stykker og generelt stå an av. Lykke til, det blir nok heftig!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Hei fra Taipei. "Supertyfonen" Nepartak er på vei inn mot Taiwan, så det er en perfekt dag for å nyte fasilitetene på hotellet. Med trening, roomservice og et stort badekar skal jeg nok overleve stormen. Det blir spennende å se om morgendagens flight til Tokyo går som planlagt. Det er allerede mange avganger fra Taipei som er kansellert.

Ha en fin torsdag!

Og her sitter vi. I Istanbul og venter på vår flight til Taipei..
Skjønte ingenting når vi kom og ikke kunne finne vår flight på tavla.
Sjekket appen og joda. Flighten er flyttet med 5 timer.. God tid i loungen om ikke annet.. hehe..

Og her sitter vi. I Istanbul og venter på vår flight til Taipei..
Skjønte ingenting når vi kom og ikke kunne finne vår flight på tavla.
Sjekket appen og joda. Flighten er flyttet med 5 timer.. God tid i loungen om ikke annet.. hehe..

Det verste er nok over når dere lander. God tur videre!

God torsdag fra New Orleans. Kompisen som "aldri trenger mer enn 4-5 timers søvn så det så", har nå purket i 10:40 så jeg vurderer å vekke han snart :)

Ellers blir det ut og sjekke ut byen i dag.

Ha en fin en

G'morgen fra noe lenger øst. Fire runder med tordenbyger i går så håper det blir roligere i går. Den femte gikk godt nord for oss sent på kvelden og det var flott skue å sitte på terassen med katta og litt skotsk myrvann og se på lysshowet.

Da er man i gang med nestsiste arbeidsdag før ferien. Et langt gjerde skal beises neste uke, men som sist da jeg hadde stor malerjobb er værutsiktene dårlige... Typisk.

Tyskland til finalen? Gud forby, men er vel fare for at de valser over franskmennene ...

Aldri! En røys med fly er kansellert og det kom akkurat et brev under døra til hotellrommet med advarsel mot å gå ut. På lokalnyhetene på tv er det kun tyfonen det dreier seg om. Takk for linken, dette blir litt spennende kjenner jeg :)
Det går nok helt fint. Taiwan ble truffet av 3 tyfooner i fjor uten store skader. Øyet går relativt langt sør for Taipei. Bare følge rådene til Hickok. Om alt går til skogen under madrass i badekar dusj.

Når jeg prøvde med et fjasebok innsjekk, så mente den at vi var 300 meter unna fødestuen!

Det er vel der basestasjonen deres ligger. Når jeg bruker Flynet, får jeg alltid beskjed om at jeg er i Frankfurt.

Det er vel der basestasjonen deres ligger. Når jeg bruker Flynet, får jeg alltid beskjed om at jeg er i Frankfurt.

Ah, sånn ja.

EDIT: ser ellers at flyet var levert 25.06, så temmelig nytt, ja.

Last edited:
Back