Lykke til, har du vært i en tyfoon før? Jeg er over middels interessert i uvær så om du har noe interessant og meddele please do!Hei fra Taipei. "Supertyfonen" Nepartak er på vei inn mot Taiwan, så det er en perfekt dag for å nyte fasilitetene på hotellet. Med trening, roomservice og et stort badekar skal jeg nok overleve stormen. Det blir spennende å se om morgendagens flight til Tokyo går som planlagt. Det er allerede mange avganger fra Taipei som er kansellert.
Ha en fin torsdag!
Lykke til, har du vært i en tyfoon før? Jeg er over middels interessert i uvær så om du har noe interessant og meddele please do!
Nerdeinfo: https://www.wunderground.com/blog/J...rtak-headed-for-a-thursday-landfall-in-taiwan
Hei fra Taipei. "Supertyfonen" Nepartak er på vei inn mot Taiwan, så det er en perfekt dag for å nyte fasilitetene på hotellet. Med trening, roomservice og et stort badekar skal jeg nok overleve stormen. Det blir spennende å se om morgendagens flight til Tokyo går som planlagt. Det er allerede mange avganger fra Taipei som er kansellert.
Ha en fin torsdag!
Og her sitter vi. I Istanbul og venter på vår flight til Taipei..
Skjønte ingenting når vi kom og ikke kunne finne vår flight på tavla.
Sjekket appen og joda. Flighten er flyttet med 5 timer.. God tid i loungen om ikke annet.. hehe..
Det går nok helt fint. Taiwan ble truffet av 3 tyfooner i fjor uten store skader. Øyet går relativt langt sør for Taipei. Bare følge rådene til Hickok. Om alt går til skogen under madrass i badekar dusj.Aldri! En røys med fly er kansellert og det kom akkurat et brev under døra til hotellrommet med advarsel mot å gå ut. På lokalnyhetene på tv er det kun tyfonen det dreier seg om. Takk for linken, dette blir litt spennende kjenner jeg![]()
Når jeg prøvde med et fjasebok innsjekk, så mente den at vi var 300 meter unna fødestuen!
Det er vel der basestasjonen deres ligger. Når jeg bruker Flynet, får jeg alltid beskjed om at jeg er i Frankfurt.