Savipix ScanFlyer Rusty 31 Dec 2006 #1 Till alla BU älskare (och andra) Som en hälsning från Stockholm bjuder jag er på denna som jag hittade vid genomgång av årets bilder: Attachments lntukarn060914small.jpg 102.2 KB · Views: 5
Till alla BU älskare (och andra) Som en hälsning från Stockholm bjuder jag er på denna som jag hittade vid genomgång av årets bilder:
LN-SSL ScanFlyer Gold 31 Dec 2006 #2 Re: Till alla BU älskare (och andra) Og fra Kristiansund, et annet individ, også med skikkelig livery....., tatt for et par dager siden på Kvernberget....
Re: Till alla BU älskare (och andra) Og fra Kristiansund, et annet individ, også med skikkelig livery....., tatt for et par dager siden på Kvernberget....
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 31 Dec 2006 #3 Re: Till alla BU älskare (och andra) Og LN-BRQ tatt i Malagà, Spania da jeg var der forrige ferie =) Nikon D50 m/ Nikkor 300mm Attachments DSC_7978 (Large).jpg 72.2 KB · Views: 5
Re: Till alla BU älskare (och andra) Og LN-BRQ tatt i Malagà, Spania da jeg var der forrige ferie =) Nikon D50 m/ Nikkor 300mm
LN-SSL ScanFlyer Gold 1 Jan 2007 #4 Re: Till alla BU älskare (och andra) Har ingenting med dette topicet å gjøre, men; lurer på hvor det ble av topicet om den Braathens-maskinen som tok av fra Insbruck? Noen som ble sur på grunn av min siste kommentar, eller???
Re: Till alla BU älskare (och andra) Har ingenting med dette topicet å gjøre, men; lurer på hvor det ble av topicet om den Braathens-maskinen som tok av fra Insbruck? Noen som ble sur på grunn av min siste kommentar, eller???
SAJblue ScanFlyer Blue 1 Jan 2007 #5 Re: Till alla BU älskare (och andra) OG jeg fløy med alle disse tre i 2006^^
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jan 2007 #6 Re: Till alla BU älskare (och andra) Sannelig om jeg vet. Vil tippe at traadstarteren slettet den. Vi mod'er noyer oss stort sett med aa stenge .... Men nok om det - la oss holde oss til traaden.
Re: Till alla BU älskare (och andra) Sannelig om jeg vet. Vil tippe at traadstarteren slettet den. Vi mod'er noyer oss stort sett med aa stenge .... Men nok om det - la oss holde oss til traaden.