Tilbud fra TK i C-klasse

Noen som vet reiseperioden nå? Ikke mulig med utreise før i februar? Dette frister veldig, men kona tillater ikke at jeg bruker tid på dette når vi er på ferie...

Noen som vet reiseperioden nå? Ikke mulig med utreise før i februar? Dette frister veldig, men kona tillater ikke at jeg bruker tid på dette når vi er på ferie...

Jeg fant OSL-BKK rt. i januar-12 til 7511 NOK på E-bookers iallefall :D

Oj, finner tilbuds-biz-prisen i november og, interessant !
(men ikke i oktober og desember)

Mye forvirring om reiseperiode her, men reglene er klare:

TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 05OCT 11 AND ON/BEFORE
31OCT 11.

VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 05OCT 11 AND ON/
BEFORE 31MAR 12.

TRAVEL IS NOT PERMITTED 10DEC 11 THROUGH 15JAN 12.

Ellers er det også nedsatt pris fra de andre skandinaviske hovedstedene, men OSL er ekstremt billig (og det er usikkert om det er en feil fra TKs side, hvorfor man IKKE skal ringe og spørre verken de eller reisebyråene). Stopover i IST skal være gratis om man bruker en multi-city booking og lager 3 legs som f.eks. OSL-IST, IST-BKK, BKK-IST-OSL.

Last edited:
(og det er usikkert om det er en feil fra TKs side, hvorfor man IKKE skal ringe og spørre verken de eller reisebyråene).

Lukter kanskje feil her, men booka i november på wideroe.no nå.
Kunne se ut som jeg fikk siste setet i biz på utreisen, er vel litt merkelig at de selger DET til denne prisen (?)

Mye forvirring om reiseperiode her, men reglene er klare:

TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 05OCT 11 AND ON/BEFORE
31OCT 11.

VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 05OCT 11 AND ON/
BEFORE 31MAR 12.

TRAVEL IS NOT PERMITTED 10DEC 11 THROUGH 15JAN 12.

Takk, da gir ting mening her :)

Utreise ikke er senere enn 31. mars, men returen kan drøyes helt til 31. mai.
Uansett en pris som dekker påsketur neste år.

Du store allverden, 7400 i mars gitt t/r bkk, og lønn mandag.. Hmmmmm nesten for godt til å være sant.. Men men, er nok bare å klemme til.. Fant prisen på kayaks geniale ipad-app btw..

Du store allverden, 7400 i mars gitt t/r bkk, og lønn mandag.. Hmmmmm nesten for godt til å være sant.. Men men, er nok bare å klemme til.. Fant prisen på kayaks geniale ipad-app btw..

Hvor ser du 7400? Billigste så langt har vært 7511 all-in.

Last edited:
Og dumme meg som booket på Turkish. Fikk forresten ikke velge sete, men kom opp en tyrkisk melding om at de ikke kunne gjøres før en eller annen. Så får vel prøve igjen senere.

Hvilke flytyper bør man prøve å reise med? Ser at mange av A340 er gamle, mens alle 777 er nye. Resten er litt hips om happ. Noen avganger står bare som A330. Alle -300 deres er nye, mens -200 er mye gammelt rask.

Så akkurat på seatguru.com:
777 er eneste maskin med lie-flat seter, ville gått for Boeing der det er mulig, er vel avhengig av hvilken ukedag en reiser på.

Hvilke flytyper bør man prøve å reise med? Ser at mange av A340 er gamle, mens alle 777 er nye. Resten er litt hips om happ. Noen avganger står bare som A330. Alle -300 deres er nye, mens -200 er mye gammelt rask.

Har en del erfaring med Turkish. De er 100 % uforutsigbare når det kommer til hvilket equipment de dukker opp med på reisedagen, så ikke legg noe som helst vekt på hvilken flytype som står i timetable nå med mindre du ser på reiser én til to uker frem i tid.

Last edited:
Back