Omtrent samme pris på www.wideroe.no
Priskrig på C-class ex. OSL er noe jeg kan like. Måtte flere selskaper følge opp![]()
Jeg tror premium markedet fra Oslo begynner aa bli fullt, og dette spesielt med for Thailand med direkte-rute fra OSL, plus ekstremt mange one-stops. Det hjelper neppe at de fleste selskaper rapporterer daarligere belegg fremover...
Men man kan jo spørre seg hva Lufthansa driver med når de annonserer 16k i biz til Dubai som rabattert pris.
Booking er i J. Hvis noen i ekspertisen kan si meg om det lønner seg å bruke EB (Basic) eller noe annet, så er jo det gøy.[/QUOTJeg
Jeg tok en kjapp sjekk, og fant ut at i eurobonus gir det 100 %, M&M 200 % men jeg tror jeg hadde postet poengene i aegans miles & bonus, og fått meg et gullkort.
Jeg sitter nå og vurderer et aldri så lite MR, men da blir det vel huskestue hjemme :lol:
Hvor mye poeng vil det gi hos US Airways? 100% der også?
Og hvor mange EB poeng utgjør dette når opptjening er 100%? Fant ingen steder å regne dette om. På sas.no står det fra 600 og oppover, men vil tro at det er mer å hente?!
Er det noen her som kjenner reglementet for endring/kansellering av disse billettene?
Det står at det kan gjøres mot avgift, men jeg finner ikke noe oversikt over dette på nettet. Pleier det å være snakk om store summer på slike begrensede businessbilletter?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.