Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Omtrent samme pris på www.wideroe.no
Priskrig på C-class ex. OSL er noe jeg kan like. Måtte flere selskaper følge opp![]()
Jeg tror premium markedet fra Oslo begynner aa bli fullt, og dette spesielt med for Thailand med direkte-rute fra OSL, plus ekstremt mange one-stops. Det hjelper neppe at de fleste selskaper rapporterer daarligere belegg fremover...
Men man kan jo spørre seg hva Lufthansa driver med når de annonserer 16k i biz til Dubai som rabattert pris.
Booking er i J. Hvis noen i ekspertisen kan si meg om det lønner seg å bruke EB (Basic) eller noe annet, så er jo det gøy.[/QUOTJeg
Jeg tok en kjapp sjekk, og fant ut at i eurobonus gir det 100 %, M&M 200 % men jeg tror jeg hadde postet poengene i aegans miles & bonus, og fått meg et gullkort.
Jeg sitter nå og vurderer et aldri så lite MR, men da blir det vel huskestue hjemme![]()
Hvor mye poeng vil det gi hos US Airways? 100% der også?
Og hvor mange EB poeng utgjør dette når opptjening er 100%? Fant ingen steder å regne dette om. På sas.no står det fra 600 og oppover, men vil tro at det er mer å hente?!
Er det noen her som kjenner reglementet for endring/kansellering av disse billettene?
Det står at det kan gjøres mot avgift, men jeg finner ikke noe oversikt over dette på nettet. Pleier det å være snakk om store summer på slike begrensede businessbilletter?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.