Tilbud fra Thai

Ser det er med "Super saver" med 0% opptjening i Royal Orchid eller "Super save" til 100 kr mer som har 25% opptjening i Orchid Class. Noen som vet hvilken bookingplasse det oversettes til slik at man kan finne ut om man vil tjene hos i Eurobonus for disse?

Hvis du kjøper en billett med Thai (og ikke under SK-nummer - ser ikke ut som du får de billigste billettene på sas.no) så er det da ingen oversettelse - bookingklassen hos Thai står under opptjeningstabellen for Thai på EuroBonus-sidene.
Regn med 0 poeng

Ser det er med "Super saver" med 0% opptjening i Royal Orchid eller "Super save" til 100 kr mer som har 25% opptjening i Orchid Class. Noen som vet hvilken bookingplasse det oversettes til slik at man kan finne ut om man vil tjene hos i Eurobonus for disse?

Det er nok bookingklassene V og W, ingen av de gir EB-opptjening.

Sent from my iPad using Tapatalk

Ikke veldig gode priser, men i alle fall billigere enn normalt

Norway Super Deal 2018

Sales period: Now - 5 April 2018
Departure period: Now - 30 November 2018
Blackout period: 21 - 27 March 2018, 22 June - 8 July 2018

**All inclusive round trip starting from
Economy class: NOK 5,245
Business class: NOK 22,079

Flight from Norway to Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam, Myanmar, Malaysia, Singapore, Indonesia, Philippines, Hong Kong, Taiwan, Australia and New Zealand

https://www.thaiairways.com/en_NO/p...ste+-+Mars)&mc_cid=f5e1171713&mc_eid=[UNIQID]

Synes de klarer holde businessprisene imponerende høyt på denne ruten, har vel nesten aldri sitt publiserte priser under 20000kr. Fra arn og cph har de jo i tillegg mye mindre kabin å fylle pga eco pluss.

Synes de klarer holde businessprisene imponerende høyt på denne ruten

Veldig enig. Jeg har alltid kikket innom Thai for å sammenligne priser østover og de kommer stort sett bestandig ut dyrest. Men tydeligvis er det mange nok som er betalingsvillige.

Jeg fikk mine to turer i januar og mars 2017 for 20500,- med Thai (til CNX), men ellers har det vært ganske dyrt ja.

Ny tur i slutten av oktober er bestilt, men det ble med SQ i biz (ca 5000 billigere enn tilbudsprisen Thai nå kom med)

Back