Bare å si takk for en super flott rapport nok engang

Takk for tips ang båtturen i Bangkok, skal prøve å få tatt den utover.
Hei - takk for fin tilbakmelding - og for at du leste Hpkris!
Båtturen er vel verdt et forsøk. Det samme gjelder forsåvidt en kanaltur rundt i Bangkok også. Du kan se litt fra en kanaltur i fra en tidligere TR jeg har
HER.
Takk for en utmerket rapport nok engang. :up:
Takk for fin tilbakemelding pgaa - det settes pris på...!
Har aldri sett en mer detaljert TR. Mange flotte bilder. Takk for den!
Takk for at du leste Jamesbond_ppk!
Kjenner til den saken. Fakta var at jeg var med HS-TGZ fra BKK til HKG i januar, og det skjedde akkurat det samme! Kom dere unna at det begynte å skli ut tepper og slikt? For det gjorde nemlig ikke vi...
Hehe...nei, de hadde nok sørget for at det ikke var noe som kunne løsne i så måte...Reisemakker som satt på B-setet var dog "klar" om det skulle ha kommete noe å ta imot...:lol:
For øvrig en fantastisk trip report! Du følger opp ditt gode rykte med en god en.
Takk skal du ha eirikma - hyggelig med gode tilbakemeldinger...
Helt utrolig - jeg sier det igjen; du skulle hatt loenn for dette ;-)
Hehe...ja takk...

tar gjerne litt lønn for det jeg...:colgate:
Takk for at du leste også denne TR`en SudCaravelle :up:
Helt vanvittige Trip Reports du lager. Det er så man ikke trenger dra på tilsvarende turer selv. Utrolig bra.
Elefnaten hadde spesielt sans for elefanten som kom på frokostbesøk. Han er skikkelig gira på elefanttur til Thailand.
Veldig hyggelig tilbakemelding - takk skal du ha! Jeg blir ekstra glad når Elefnaten er fornøyd..
Fantastisk rapport igen av dig. Du skriver väldigt bra och jag ska säga att jag blev glad när jag såg att du skrivit en ny rapport.
Hei Fredrik74 - og takk for hyggelig tilbakemelding!
Meget bra rapport dette!.Takk!..
w
Takk for det wilhelm...og bare hyggelig...
Hei Sindre - takk for bra tilbakemelding :up:
Det er som om jeg var med på turen, takk for feriefølelse en søndag kveld!
Baren du knipset i Hong Kong/Soho (Bourbon st) ble forøvrig min redning da konemor gikk seg vill i en kjolebutikk på ca 50 kvm da vi var der ved påsketider. Utrolig hvor lang tid det kan ta for enkelte og finne utgangen i slike små butikker!
Hehe...ja, da var vi 2! Frøkna endte opp (noen lange minutter...) på noen butikker i området der hun òg. Det ble med andre ord en drink på oss i samme bar....!
Takk for at du leste Larsabal
HS-TLD
En ny TR som bare tar pusten fra deg! Og hvem andre enn HS-TLD?
Dette er bare ELSK!
Rett og slett fantastisk arbeide igjen.
Hei AirCanada, og takk for at du leste! Hyggelig med
så bra tilbakemelding - takk skal du ha!