Til Bangkok med Qatar i Business

Superfin rapport! Må være høstens beste! Gleder meg til fortsettelsen!
Her har både Thai og SAS mye å lære av serveringen ja!
Litt overrasket over bare kjøtt/fisk/vegetar alternativ ut av Oslo, men vinene var det jo klasse over!! Overrasket også over at det var forskjellige viner på OSL-DOH og DOH-BKK.

Keep it comming!

BF:cool2

Hei BF, og takk for finfin tilbakemelding - det settes pris på!

Litt overrasket over bare kjøtt/fisk/vegetar alternativ ut av Oslo....

Nei, du kan så si - får si som deg; "Er det rart vi drikker....." :D

:wow::wow: neida, fikk jo ikke i det hele tatt lyst på å ta turen nedover nå. Beste TR på lenge!! Må bestille seinvintertur snart kjenner jeg :D:D

Hehe...takk for fin tilbakemelding og takk for at du leste - Seinvintertur? Høres bra ut....bare å bestille spør du meg......;)

Utrolig flott lesing.
Så meget bra ut den biz cabin hos Qatar.
Ser frem til mere lesing og flere flotte bilder :)

Takk for det Hpkris, håper fortsettelsen var bra da...;)

Kjempefin lesning dette. Takk som deler!

Både flypark og maten så meget imponerende ut....

Takk for at du leste Bacardi - mat og fly var veldig bra!

I tillegg vil camusen aldri slå feil. :drink

Han slår - etter mange nok......men slår aldri feil...:colgate:

Den beste TR jeg har lest på lenge! :D

Takk skal du ha Joachim - og takk for at du leste!

Fantastisk bra lesning som alltid, takk for rapport :)

Bare hyggelig pgaa, og takk for fin tilbakemelding!

Veldig bra at du tar med bilder, også fra den delen av turen som ikke involverer fly. Takk for en flott TR! :D

Ja, syntes selv det er hyggelig med litt skildringer fra selve reisemålene også.
Takk for at du leste K3nn7!

Takk for en god start på dagen, kjemperapport så langt. Hvordan skiller man y og c ut fra flyet siden c/f har egen terminal?

Takk for tilbakemelding! Stemmer det Hypern sier under......

Såvidt jeg har skjønt får man en bestemt farge på boardingpasset. En farge for om DOH er dine endelig destinasjon, en farge for biz videreforbindelse og en farge for Y videreforbindelse.

Det stemmer Hypern - forskjellige farger på BP, samt egen buss for Bizpax. F pax blir så langt jeg har skjønt hentet av BMW 7`er og eller Mercedes Benz. Ecopax blir holdt igjen til Bizpax har forlatt, og deretter busset inn til terminalen.

Takk for at du tok deg tid til å lage denne rapporten, har lagt litt arbeid ned i den.

God helg :)

Bare hyggelig....! Fint at du likte den...det tar jo som du sier, litt tid dette her...(Brukte ca. 14 timer med all behandling av bilder, tekst, koding osv....)

Glimrende rapport - ikke alene om forkjølelse i Thailand heller...

Takk for det TG923!

Hehe...nei, jeg slapp ihvertfall ikke unna denne gangen. Du får ha god bedring...!

Vi ankom BKK samme dag (jeg kom med Swiss), men ser du hadde bedre oversikt over byen, Don Muang og flommen enn det vi hadde.

Utrolige hvor omfattende denne flommen hadde rammet - fikk en klump i magen da jeg så det fra luften.....

Håper turen med Swiss var bra, og at ferien ikke blir (ble?) alt for ødelagt av forkjølelsen....jeg fikk den tross alt på tur hjem...

Takk for alle tilbakemeldinger folkens!

Veldig bra TR dette her, mye bra bilder:up:

Nå ser jeg virkelig frem til februar da jeg skal teste den samme ruta:)

SNSK

Da har du noe å se frem til SNSK ;)

Jeg skal samme runden i januar igjen, og gleder meg til det....

Last edited:
Seriøst HS-TLD så er det ingen som slår dine TR.
Mye intr lesing og masse bilder gjør de rett og slett en fryd å lese. :)

Burde vel vært reiselivs journalist du ;)

Seriøst HS-TLD så er det ingen som slår dine TR.
Mye intr lesing og masse bilder gjør de rett og slett en fryd å lese. :)

Hehe....det var da flotte ord - takk for det Hpkris...:p
Er dog mange bra reiseskildringer her inne, og mye inspirasjon hentet fra disse....

...Burde vel vært reiselivs journalist du ;)

Ja, det hadde jo vært en flott jobb - si i fra hvis du har jobb til meg da...;)

HS-TLD

Det er jo bare å gratulere med nok en fenomenal rapport. Hadde gledet meg til en skikkelig rapport på Qatar biz.

Takk for en super rapport.
Ble noen deja vu her også gitt. Frukten som ble servert ex-BKK minnet veldig om den Thai serverer, kanskje de har samme leverandør?

Kjempefin rapport og flotte bilder :up:

Takk for at du leste, og takk for tilbakemelding Mountaindew!

Det er jo bare å gratulere med nok en fenomenal rapport. Hadde gledet meg til en skikkelig rapport på Qatar biz.

Hei Fnate - hyggelig at du likte rapporten.....setter pris på god tilbakemelding - QR Biz var veldig bra...Takk for at du leste...!

Takk for en super rapport.

Hei Dag, og takk for fin tilbakemelding - det settes pris på...

Ble noen deja vu her også gitt.. Frukten som ble servert ex-BKK minnet veldig om den Thai serverer, kanskje de har samme leverandør?

Hehe.... ja, kikket på bildet av "frukten din" fra TG flighten, og det ser jo mistenkelig likt ut, så regner med at dette kommer fra samme leverandør...

Nå er vel kanskje ikke dette uvanlig i cateringbransjen for airlines (?), men det vet nok du mer om enn jeg...

Wow, så mange bilder! :D Takk til deg, HS-TLD for en fin rapport! Savner Thailand må jeg si....

Her var det masse bra lesning og fine bilder! Kunne tenkt meg å prøve Qatar en gang også, men når US hele tiden har tilbud, blir det vanskelig å reise med annet enn *A. :)

Gleder meg allerede til neste rapport! :D

Damn!
Fantastisk rapport. Flotte bilder med dertilhørende god informasjon.
Perfekt kombinasjon med tekst og bilder, som gjør det til en fornøyelse å lese/se.
Tusen takk for at du deler og tar deg tid.
Me like :-)))

Takker og bukker for en fantastisk rapport. :D Denne rapporten er så bra at det frister og reise med en gang nå som kulden setter inn mot Norge, flotte bilde og bra skrevet tusen takk skal du ha.

Nok en fantastisk rapport, HS-TLD!

Takk skal du ha LN-AØR - og takk for at du leste :)

wow for en fantastisk rapport, med mange fine bilder :D

Takk for fin tilbakemelding - glad du likte rapporten.. :)

Wow, så mange bilder! :D Takk til deg, HS-TLD for en fin rapport! Savner Thailand må jeg si....

Jo, takk til deg for at du leste kimmam - og fin tilbakemelding :)

Her var det masse bra lesning og fine bilder! Kunne tenkt meg å prøve Qatar en gang også, men når US hele tiden har tilbud, blir det vanskelig å reise med annet enn *A. :)

Gleder meg allerede til neste rapport! :D

Hehe...skjønner at man må prioritere Islending... :)
Men Qatar er verdt en test spør du meg, selv om poengene fra Privelige Club kanskje ikke har/får ben å gå på... ;) Takk for at du leste!

Damn!
Fantastisk rapport. Flotte bilder med dertilhørende god informasjon.
Perfekt kombinasjon med tekst og bilder, som gjør det til en fornøyelse å lese/se.
Tusen takk for at du deler og tar deg tid.
Me like :-)))

Tusen takk for god tilbakemelding SAS-Steward - hyggelig at du likte rapporten...

Tilbakemeldinger fra dere alle gjør det verdt tiden det tar å lage rapporten...

Takker og bukker for en fantastisk rapport. :D Denne rapporten er så bra at det frister og reise med en gang nå som kulden setter inn mot Norge, flotte bilde og bra skrevet tusen takk skal du ha.

Bare hyggelig Flyboykarsten - takk for at du tok deg tid til å lese... :)
Bare å "hoppe på" på tur nå spør du meg - er heller ikke særlig glad i kulden...

Nå har jeg fått summet meg.. Maken til rapport - svært hyggelig at du tar deg tid til dette. Den gir utrolig reiselyst.

Qatar Business er jo ekte business... Mange "vestlige" selskaper har mye å lære her.

Nå har jeg fått summet meg.. Maken til rapport - svært hyggelig at du tar deg tid til dette. Den gir utrolig reiselyst.

Qatar Business er jo ekte business... Mange "vestlige" selskaper har mye å lære her.

Hei SudCaravelle - takk for fin tilbakemelding :)

Inspirasjon til reise er jo hyggelig å kunne formidle....

Henter selv mesteparten, om ikke alt, av reise/flyrelatert info og inspirasjon fra dette forumet med
masse bra reiseskildringer, temaer, tips og ikke minst flotte bilder liggende i div. underfora.

Gir jo også videre skrivelyst med alle fine tilbakemeldinger på "utført arbeid"....

Takk for at du leste!

Tusen takk for at du la beslag på store deler av arbeidsdagen min - plutselig hadde det g gått nesten en halvtime ;) Dine rapporter setter virkelig standarden. Ser frem til neste.

Solid trip report dette her, du leverer gang på gang og det er en fryd å lese.
Må si maten til Qatar imponerte, fantastisk presentasjon av mat!

Tusen takk for at du la beslag på store deler av arbeidsdagen min - plutselig hadde det g gått nesten en halvtime ;) .....

Hei SeatBelt - jo, bare hyggelig det....;) Takk for at du tok deg tid til å lese..!

Solid trip report dette her, du leverer gang på gang og det er en fryd å lese.
Må si maten til Qatar imponerte, fantastisk presentasjon av mat!

Hei Robin882,

Hyggelig at du likte rapporten - og takk for at du leste...:)
Maten hos QR var veldig god....

Back