Robbiedeluxe
ScanFlyer Silver
Respekt! :up:
Fløy selv LHR-BKK-LHR med A346 for ikke lenge siden
For en fantastisk rapport, mye god informasjon for oss fly- og reisefantaster![]()
Herre, dette må da være fasit for alle tripreports. Takk for "turen"!
(Og nå angrer jeg litt på at jeg valgte OZ foran ANA i mars…)
Helt overlegent, og ryddig å pent oppsett som vanlig som gjør lesingen enda bedre. :up:
Dæven...!
Dette var bra saker, måtte legge inn en pause i midten, da scrollerhjulet på musen holdt på å gå varmt![]()
Hands down.
Fantastisk rapport, takker for turen ;-)
Tusen takk, jeg koste meg når jeg leste dette![]()
Nok en fantastisk tripreport. Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive! :devot:
Helt super rapport! Fytti grøss hvor lyst jeg har til å reise en tur selv nå!
Ord blir knappe, hvilken fantastisk dokumentasjon!
Nok en gang en skikkelig "fotodokumentar" fra HS-TLD. Tusen takk![]()
![]()
Ojojoj imponerande! Det är dom här rapporterna som är så farliga. Helt omöjligt att inte utnyttja nästa 100% erbjudande nu! Snart ett år sedan min divided miles resa och känner att det är dags att fixa en ny!
Bør trykkes mellom to permer !
Tusen tack för rapporten. Det är som vanligt väldigt bra.
Herre min skaper. Dette var helt fantastisk! Man sitter bare og drømmer seg bort her i vinterkulda ..
Tusen takk skal du ha.
Med ungene som våknet 06:30 og flere timer til sporten begynner på TV var det utsikter til en relativt kjedelig morgen. Men det var bare til jeg så at det lå en triprapport fra HS-TLD. Har kost meg med denne nå i morres. Takk for en fantastisk rapport.
Respekt! :up:
Super rapport som vanlig, har sagt det før; Skaff deg jobb som reisejournalist
Takk for du delte denne med oss HS-TLD![]()
Hadde tenkt å feste med noen kamerater i går kveld, men når jeg kom hjem i går ettermiddag og så at det lå en fersk tripreport fra HS-TLD, så ble det å legge seg godt til rette på sofaen med ipaden og nyte denne fantastiske tripreporten. Selvsagt med noe godt i glasset. Må få booket en Thailand-tur selv nå snart :-D
Takk for flott rapport, er enig med deg vedr TG-crew. Fløy selv LHR-BKK-LHR med A346 for ikke lenge siden, og det var to forskjellige opplevelser til BKK og ut fra BKK. virker som crewet er mer sprudlende når man flyr ut fra hjemmebase (har opplevd det hos andre også, eks. SK)
TR or it didn't happen.
Må nok si meg litt enig. Synes det blir litt i overkant med 15 bilder av barneklubben, to nesten identiske bilder fra samme golfbil-tur i BKK, 2-3 bilder av hver av middagsrettene, flere vinkler fra et lounge-toalett o.l. Utenom dette er rapporten strålende, takk for turen.Flott rapport, får være litt surmaget, 10 bilder av samme svømmebasseng ble vel drøyt, men alle de fristelsene du utsetter oss for så er det uansett forevig tilgitt![]()
Må nok si meg litt enig. Synes det blir litt i overkant med 15 bilder av barneklubben, to nesten identiske bilder fra samme golfbil-tur i BKK, 2-3 bilder av hver av middagsrettene, flere vinkler fra et lounge-toalett o.l. Utenom dette er rapporten strålende, takk for turen.![]()
Hvordan var praksisen for å "ta-av-skoene-før-avgang" i Thailand? Jeg prøvde nemlig samme sak på UA F domestic i fjor sommer å fikk beskjed om å ha skotøyet på til vi var i luften.
Ellers er det ikke annet å si enn at modemet har fått kjørt seg båndbredde-messig, in a good way![]()
Tusen takk for en heidundrende trip report! Utrolig bra dokumentert med både tekst og masse fine bilder!
Flott rapport, får være litt surmaget, 10 bilder av samme svømmebasseng ble vel drøyt, men alle de fristelsene du utsetter oss for så er det uansett forevig tilgitt![]()
Må nok si meg litt enig. Synes det blir litt i overkant med 15 bilder av barneklubben, to nesten identiske bilder fra samme golfbil-tur i BKK, 2-3 bilder av hver av middagsrettene, flere vinkler fra et lounge-toalett o.l. Utenom dette er rapporten strålende, takk for turen.![]()
Enda en HS-TLD-TR :drunk:
TR'ene jeg kvier meg for å lese, men ikke klarer å stoppe med når jeg først begynner (Ja, det var et kompliment)
Jeg må kanskje si meg litt enig her. To-tre bilder av samme matrett er kanskje litt mye for min smak.
Synes det er direkte uhøflig å forlate denne rapporten uten og legge igjen en kommentar; vanvittig bra gjenfortalt og dokumentert! :up:
Hvordan var praksisen for å "ta-av-skoene-før-avgang" i Thailand? Jeg prøvde nemlig samme sak på UA F domestic i fjor sommer å fikk beskjed om å ha skotøyet på til vi var i luften.....
Ellers er det ikke annet å si enn at modemet har fått kjørt seg båndbredde-messig, in a good way![]()
Det er ikke paalagt aa ha paa skoene hos hverken UA eller andre. Du har nok truffet ei burugle som lager sine egne regler.
For min del, beholder jeg alltid skoene paa til jeg er i luften og tar dem paa foer landing. Gammel vane jeg har behold..
Takker igjen for en flott og veldig gjennomfoert rapport. Setter STOR pris paa rapportene dine
Ikke det at det gjoer noe saerlig, men i likhet med en del andre, har jeg merket en oekning i antall bilder av samme ting.![]()
Takk for en utmerket og inspirerende TR!
w
Upcoming:
No Flights...
Takk for flott rapport, er enig med deg vedr TG-crew. Fløy selv LHR-BKK-LHR med A346 for ikke lenge siden, og det var to forskjellige opplevelser til BKK og ut fra BKK. virker som crewet er mer sprudlende når man flyr ut fra hjemmebase (har opplevd det hos andre også, eks. SK)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.