Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

På tide å fly litt igjen. Litt info og kart følger først…

fcofacts.jpg

FCO_map1.jpg

FCO_map.jpg

fco_fra_start.jpg

lh_seat_a319.jpg

Boarding foregikk i skikkelige former – jeg var faktisk førstemann inn…tror vi ble 5 pax på tre rader.

1.jpg

Setet for turen:

2.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

7.jpg

7_1.jpg

7_2.jpg

Push og safetydemo på riktig klokkeslett:

8.jpg

God Tur!

9.jpg

Noen observasjoner mot RWY:

10.jpg

11.jpg

Skikkelig ruskevær kan man vel kalle dette…

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Så var det oss:

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

Godt å se sola igjen…

19_1.jpg

20.jpg

Mer mat…:drunk:

21.jpg

22.jpg

23.jpg

FR som passerer under oss underveis…

25.jpg

Decending into FRA:

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

På tysk mark igjen…

30_1.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

Speilbildebilde…

38.jpg

Straks ved gate. LH leverer bra syntes jeg. De var «på» hele tiden og hadde ofte forespørsler om det var ønsket noe mer.

Da gjenstår bare noen timer i Frankfurt – før siste leg til OSL er et faktum. Tiden ble slått i hjel med litt pølseknasking i loungen, men også ved litt spasering og kikking rundt omkring. Loungen (Biz) var så full av mennesker, at selv jeg ga f i å knipse noe særlig med bilder der. Pølsene smakte, og ble skylt ned med litt skikkelig øl…

Her følger litt info samt litt observasjoner gjort under tiden på FRA:

frafacts.jpg

FRA_map1.jpg

1.jpg

TG A380 under TO:

3.jpg

Hva denne gjorde i FRA vites ikke:

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

7_1.jpg

12.jpg

På tide med siste flight:

fra_osl_start.jpg

Hadde sete 3A for denne turen.

seatmap_lh_319.jpg

16.jpg

13.jpg

15.jpg

Boarding foregikk på «norsk» manèr – Jeg først..jeg først… :drunk:

18.jpg

17.jpg

Push og safety demo omtrent på riktig klokkeslett:

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

Greit med trafikk i området:

27.jpg

28.jpg

Hadde meg kun en kaffe & cognac på denne flighten. Begynte å bli temmelig mett nå…

29.jpg

30.jpg

Last edited:
Tilbake i kongeriket, og snart ved gaten…

31.jpg

32.jpg

33.jpg

Bagasjen var selvfølgelig ikke kommet med – ingen visste hvor den var for øyeblikket heller….innom serviceskranken for rapport – og ble deretter noen kroner fattigere etter en runde i Tax Free. Hentet av en kompis med bil, og kjørt helt til døren i Røyken. Bagasjen dukket for øvrig opp etter 2 dager….

Da gjenstår det bare å takke for at du leste reiserapporten min. Skulle dere lure på noe er det bare å spørre.​

HS-TLD

Tidligere TR`s:

Last edited:
Herre, dette må da være fasit for alle tripreports. Takk for "turen"!
(Og nå angrer jeg litt på at jeg valgte OZ foran ANA i mars…)

Helt overlegent, og ryddig å pent oppsett som vanlig som gjør lesingen enda bedre. :up:

Dæven...!

Dette var bra saker, måtte legge inn en pause i midten, da scrollerhjulet på musen holdt på å gå varmt ;)

Ojojoj imponerande! Det är dom här rapporterna som är så farliga. Helt omöjligt att inte utnyttja nästa 100% erbjudande nu! Snart ett år sedan min divided miles resa och känner att det är dags att fixa en ny!

Herre min skaper. Dette var helt fantastisk! Man sitter bare og drømmer seg bort her i vinterkulda ..

Tusen takk skal du ha.

Med ungene som våknet 06:30 og flere timer til sporten begynner på TV var det utsikter til en relativt kjedelig morgen. Men det var bare til jeg så at det lå en triprapport fra HS-TLD. Har kost meg med denne nå i morres. Takk for en fantastisk rapport.

Back