Takk for bra rapport. Bra de har delt C-kabinen i to på 777 flyene. Mer enn seks rader i samme kabin synes jeg blir veldig stressende, etter å f.eks ha prøvd EK A380.
Dette er jo en liten hvit løgn av innsjekkingsagenten, da QR har interline ( og dermed bagasjeoverføringsavtale) med 124 ulike flyselskap i følge den oversikten jeg ser på her ...
Super rapport så langt, og som vanlig skarpe fine bilder fra den kanten. Litt farlig å dra med Fru SNSK på en slik tur, kan fort bli en dyr vane.
Høres ut som billettøren har en jobb å gjøre med handling her.
Fantastisk rapport. Du fikk fint dokumentert hvordan det er å reise på biz. Jeg skal ikke si at det ikke fristet med en tur ned til varmere strøk nå.
Er det mulig å spørre om hvor mye du betalte?
Takk for strålende rapport med flotte bilder. Maten ser også veldig bra ut, med unntak av salatbladet som de i mangel på kreativitet tydeligvis mente at måtte være med på hver eneste rett. Var servicen robotaktig som hos Emirates eller mer personlig?
Keep it coming!
Spørsmål: Hva syntes du om to jevnlange turer med mellomlanding midt på natta i DOH, kontra direkterute OSL-BKK?
På en måte ser jeg for meg at det er greit å få brutt opp turen litt. På den andre siden er jo direkteruta raskest ..
Ja, vi venter..:spinMener at man ser inn i First Class Loungen bak palmene til høyre.
Noen av morgenens avganger.
Herlig å få seg en dusj etter en nattflight.
Det var meget flotte dusj og toalett fasiliteter.
Her hadde vi lagd oss en liten base..
Likte denne loungen veldig godt. Så ut som det var bra utvalg på mat og drikke.
Fikk desverre ikke prøvd noe mat her da vi fikk en solid frokost på flyet og det var sikkert noe mat å få på Osloflighten.
DOH-OSL kommer en gang...
Snodig - en lounge burde jo være et sted man kan slappe av når man har god tid (mellom flightene). Men det løste seg jo for dere.Vi fant oss en en Thai lounge, leverte invitasjon til dem. Da fikk vi beskjed om at vi egentlig ikke hadde tilgang til Loungen før 3 timer før avgang!
Sånn, mister, nå må du da ha fått ladet opp laptopen og tørket opp etter helgens "party"![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.