Lennart ScanFlyer Rusty 27 Sep 2007 #21 Originally posted by LN-EIR Kan jeg bruke denne tråden til å feire LSKs deilige slakt av Stabæk? Ullevaal, her kommer vi! Click to expand... Der ser du , avsporer igjen Denne tråden hadde virkelig ingenting med Lillestrøm-Stabæk å gjør
Originally posted by LN-EIR Kan jeg bruke denne tråden til å feire LSKs deilige slakt av Stabæk? Ullevaal, her kommer vi! Click to expand... Der ser du , avsporer igjen Denne tråden hadde virkelig ingenting med Lillestrøm-Stabæk å gjør
ANX ScanFlyer Gold 27 Sep 2007 #22 Men det beviser jo at oppmerksomheten er kortvarig på forumer! ^_^ Og kanskje at de fleste ikke syntes det var noe problem - mange andre får oppleve litt sleivspark og flaming innimellom, men "det bare er sånn"... Man bruker en stund for å få sveisen på plass igjen, og fortsetter så som før. :drunk:
Men det beviser jo at oppmerksomheten er kortvarig på forumer! ^_^ Og kanskje at de fleste ikke syntes det var noe problem - mange andre får oppleve litt sleivspark og flaming innimellom, men "det bare er sånn"... Man bruker en stund for å få sveisen på plass igjen, og fortsetter så som før. :drunk:
D Dag-Yngve ScanFlyer Blue 27 Sep 2007 #23 Min sympati får du ikke. Du gnåler og griner. Du er Mr.Perfect. Ingen over, ingen ved siden osty:
Ollie SVG Spotter 27 Sep 2007 #24 Originally posted by Dag-Yngve Min sympati får du ikke. Du gnåler og griner. Du er Mr.Perfect. Ingen over, ingen ved siden osty: Click to expand... Du må lære deg å respektere andre! Her ønsker Leorim å legge noe dødt! ikke slike kommentarer!
Originally posted by Dag-Yngve Min sympati får du ikke. Du gnåler og griner. Du er Mr.Perfect. Ingen over, ingen ved siden osty: Click to expand... Du må lære deg å respektere andre! Her ønsker Leorim å legge noe dødt! ikke slike kommentarer!
ANX ScanFlyer Gold 27 Sep 2007 #25 Originally posted by Dag-Yngve Min sympati får du ikke. Du gnåler og griner. Du er Mr.Perfect. Ingen over, ingen ved siden osty: Click to expand... Velger å tro at du prøver deg på sarkasme. HVIS ikke, har du nettopp avslørt deg som en dårlig menneskekjenner. :angry:
Originally posted by Dag-Yngve Min sympati får du ikke. Du gnåler og griner. Du er Mr.Perfect. Ingen over, ingen ved siden osty: Click to expand... Velger å tro at du prøver deg på sarkasme. HVIS ikke, har du nettopp avslørt deg som en dårlig menneskekjenner. :angry:
H Herlov ScanFlyer Gold 27 Sep 2007 #26 Hvorfor ikke bare stenge denne tråden? Beklager å måtte si det, men jeg synes det blir for dumt.
LN-EIR ScanFlyer Silver 28 Sep 2007 #28 Originally posted by Leorim Originally posted by LN-EIR Kan jeg bruke denne tråden til å feire LSKs deilige slakt av Stabæk? Ullevaal, her kommer vi! Click to expand... Der ser du , avsporer igjen Denne tråden hadde virkelig ingenting med Lillestrøm-Stabæk å gjør Click to expand... Jeg vet, du ser vel at jeg spurte om lov. Fant ingen annen OT-tråd som passet bedre.
Originally posted by Leorim Originally posted by LN-EIR Kan jeg bruke denne tråden til å feire LSKs deilige slakt av Stabæk? Ullevaal, her kommer vi! Click to expand... Der ser du , avsporer igjen Denne tråden hadde virkelig ingenting med Lillestrøm-Stabæk å gjør Click to expand... Jeg vet, du ser vel at jeg spurte om lov. Fant ingen annen OT-tråd som passet bedre.
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 28 Sep 2007 #29 Originally posted by Dag-Yngve Im fucking jokeing,. get over it. osty: osty: Click to expand... Denne form for ordveksling hører ikke hjemme her på forumet. Skal du komme med innlegg skal det være på en sakelig måte. Alternativt finn deg et annet forum å være deltaker i.
Originally posted by Dag-Yngve Im fucking jokeing,. get over it. osty: osty: Click to expand... Denne form for ordveksling hører ikke hjemme her på forumet. Skal du komme med innlegg skal det være på en sakelig måte. Alternativt finn deg et annet forum å være deltaker i.
U Utflyttet Ute på tur 28 Sep 2007 #30 Tråden lukkes, og Dag-Yngve er plassert på førstemann-ut-listen. -A