Tidsfordriv på OSL?

Re: Tidsfordriv på OSL?

Nope :) Hehe, artig at ingen har knekt mysteriet enda, og Keypoint er diskvalifisert til å uttale seg! :p

Ved gate22 er det vel en crewinngang og da kommer det mange for deg flotte mannfolk i uniform? ;)
Eller er det en annen gåte dere vil ha svar på?

Ved gate22 er det vel en crewinngang og da kommer det mange for deg flotte mannfolk i uniform? ;)
Eller er det en annen gåte dere vil ha svar på?

Er da ingen crewinngang ved gate 22?

Jeg gir opp, og synes godt Polaris kan reveal the secret nu.

Nei; fiskedisken til Polaris. Der har du Polaris' ferskfiska fiskedisk fersk i fra nord fra skøyta hennes!

Åhja.... Nei.... Mange SK stuere som skal ha "lunsjmaten" sin. Kanskje Polaris har et godt øye med èn eller flèr av gjengen? Husk! Tvers over gt22... Nærmeste er enten "stille rom" (pr gamle dager) eller sjakten ned/opp for crew.

Jeg skulle gjerne ha tatt bilde av gt22 og gt24 og gt23. Men mellom gt23 og østover er intet annet enn crewsjakt.
Evt mellom gt22 og gt24 er det noen deilige burgere som kan vente ...

Last edited:

O'Learys er jo verdt en tur nesten hver gang man er på OSL. Utsikt rett ut mot gatene og Nordover, med en svær hamburgertallerken og noe god brus i glasset. ;)

Det har kommet en oppklaring, jeg blingsa på gatene! Det er gate 28 som er rett nummer for gaten rett på andre siden "personell"-utgangen.

Back