Tidlig tirsdag

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Flytoget som nå har stått 15 minutter og ventet på at arbeid på linjen skal bli ferdig. Blir spennende å se om jeg rekker 06.00 balja til CPH og videre til AAR. Men skader ikke å se på alternativer etter hvert.

Ellers lærer man litt ny matematikk i disse dager, og det er jo artig.

4e5f8322f1856f78c4b2280e02f8f9cb.jpg

Ha en best tirsdag!

UPDATE: og der beveget toget seg igjen også, så da skal man til Århus allikevel.

Fin tirsdag fra Ris. Klar for nok en dag på toppen av byen. Men først en kopp kaffe til. Bruk dagen best!

Gjeeeesp fra Istanbul. De har virkelig orden på mat og hoteller i byen her. Nå er det et lite møte-marathon og så bærer det ut på middag igjen om noen timer.

God morgen fra Doha :-)
Her er en akkurat ankommet gate og venter på bording på balja som skal til CPH.
Ha en nydelig tirsdag :-)

Morn fra Hanøytangen.

Yardstay og litt lett kaos, som vanlig.
Her blir jeg en ukes tid og riggen blir til over påske.
Så det blir mye armer og bein fremover.

FQTV

Morn fra Tønsberg. Minstemann parkert foran vinduet hvor gravemaskiner, lastebiler og kranbil er i full sving mens eldstemann sover fortsatt. Skal ikke rekke noe så da kan han fint få sove ut. Prøver nok en gang å invitere litt pappaer for kaffe og kaos i heimen og satser på at barnehagen lar være å ringe i dag

Sånn apropos fly er det i dag 3 år siden jeg fløy Flyr for siste gang

54438069271_d694f84d92_b.jpg

Synd de forsvant. Husker Fluxie satt på flypodden og balet om at han var sikker på at det kom et selskap til i Norge innen noen år. Mulig noen hørte på han og tenkte dette får vi til, så jeg legger skylden på han.

Gjeeeesp fra Istanbul. De har virkelig orden på mat og hoteller i byen her. Nå er det et lite møte-marathon og så bærer det ut på middag igjen om noen timer.

Tenk at Jose Mourinho bor på hotell i Istanbul (Trener for Fenerbache) og får pizza og pasta levert til hotellet så og si hver dag uten å teste den lokale maten

Mornings. Startet dagen med en løpetur etter følging av barn, så da passer det med en espresso før L1 til kontoret. Ut med det kulturelle senere da mor og bror tas med på middag og teater. Haq en fin dag.

God formiddag fra Økern. Dekkhotell er noe av det mest idiotiske jeg kan tenke meg, men har man fleksileie får man vel fortsatt innrette seg.

Chriscross;1328456Dekkhotell er noe av det mest idiotiske jeg kan tenke meg said:
Lyst til å utdype?

Synes nå konseptet høres genialt ut, men har til gode å prøve det (har time neste uke).

Lyst til å utdype?

Synes nå konseptet høres genialt ut, men har til gode å prøve det (har time neste uke).

Bare at det tar 45 min å bytte og vaske dekk hjemme og ca 1 t 45 min å dra på hotell. Det er helt sikkert annerledes om du ikke har plass til dekkene hjemme eller dekkhotellet er 5 min hjemmefra. Har for øvrig en nabo som har dekkhotell som kommer og bytter dekkene hjemme hos deg, det virker smart.

Bare at det tar 45 min å bytte og vaske dekk hjemme og ca 1 t 45 min å dra på hotell. Det er helt sikkert annerledes om du ikke har plass til dekkene hjemme eller dekkhotellet er 5 min hjemmefra. Har for øvrig en nabo som har dekkhotell som kommer og bytter dekkene hjemme hos deg, det virker smart.

Bedre i Asker tydeligvis. Brukte 1/4 av tiden der forrige jeg jeg dro for å få skiftet dekk ;)

Hvilket hotell bor du på? Ja er mange bra hotell i Istanbul ja. De har jo en restaurant på Ritzern som er ganske bra, prøvde den i januar .

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Bare at det tar 45 min å bytte og vaske dekk hjemme og ca 1 t 45 min å dra på hotell. Det er helt sikkert annerledes om du ikke har plass til dekkene hjemme eller dekkhotellet er 5 min hjemmefra.

Har vel et kvarters kjøring, og time en dag jeg uansett ikke skal på jobb.

Skifte selv er jeg blitt for lat til, så da må jeg på et dekkverksted uansett, og da jeg drev og lempet hjul ut og inn av bilen i fjor høst, bestemte jeg meg for hotell til våren (altså nå).

Så det blir samme opplegget, bare at jeg slipper å lempe de såkalte "lett"metallhjulene mine.

God kveld fra Kongsberg sykehus. Joda jeg havnet her igjen for noen dager. På mandag ble det bestemt at de skal gjøre en TIPS operasjon på fredag. Siden det var ganske fullt på Riksen og den oppfølgingen jeg får frem til operasjon like greit gjøres på lokal sykehus så ble jeg sendt hit for noen dager. Torsdag er det tilbake til Riksen igjen.

Så på fredag blir det å feire bursdag på operasjonsbordet. De skulle prøve å få tatt meg tidlig slik at jeg er noenlunde klar i toppen på ettermiddag og kveld.

Dekkene mine må finne seg i å bo i garasjen. Med garasjejekk og elektrisk muttertrekker er det nesten en fornøyelse å skifte dekk. Det går mye kortere tid å gjøre dette hjemme enn å først lempe dekk i bil, deretter kjøre til verksted og vente på at jobben blir gjort.

Puh .. Endelig tilbake til normalen. Eldstemann med påheng er på vei til ATL for å fly med eskimoen og kontoret mitt er ryddet for gjesteseng og andre ubekvemmeligheter..

Nydelig vær i dag, så tok skuta ut for å fiske litt, men de var desverre ikke i bitehumør.

Back