Tidlig onsdag morgon :)

zico77

Developer
Medlem
God morgon frå Sola Lufthavn. Ferden går til Oslo for ein dag med faglig påfyll.

Ha ein fin dag alle saman! :)

God morgen fra LHR T5. 12:40 vil jeg mene er en optimal flylengde (tid). Da rekker man både å spise og drikke, få seg en full natts søvn og i tillegg frokost.

Mye lenger ville blitt kjedelig.

Pling! Nå åpnet kantina og folk løper mot Coladispenserne...

Ååååååiiiiii. Schnakkes!

God morgen fra Forus!

Trøtt.no er bare fornavnet, men okke som, på jobb må man. Jobbing på ekstern lokasjon og møte på ekstren lokasjon må og unnagjøres i dag.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra LHR T5. 12:40 vil jeg mene er en optimal flylengde (tid). Da rekker man både å spise og drikke, få seg en full natts søvn og i tillegg frokost.

Mye lenger ville blitt kjedelig.

Pling! Nå åpnet kantina og folk løper mot Coladispenserne...

Ååååååiiiiii. Schnakkes!

Cola høres godt ut og særlig dispensercola. Litt som øl på tapp.
Urk fra Oslo, litt pils i går merkes, men det kunne vært verre. Her er man ihvertfall oppe før vekkeklokka(!) og da er det ingen sak. Forelesninger, oppgaver som må gjøres, indretjeneste som må gjøres osv gjør at man har nok å henge fingrene i.

God morgen fra Oslo, i forskjell til Hypern ble det ikke så mange pils i går at formen i dag er relativt normal til å være en onsdag. Bare en møkkamorgen igjen denne uka før ferden går til BRU på fredag!

Krysser fingre og tær for at snøværet og kulden skal avta litt så vi kan få et noe mer levelig klima med litt sol i Brüssel i hvert fall, men enn så lenge de har Duvell overlever jeg greit.

Ha en fin dag!

Mornings fra Oslo. Deilig med bil til jobben for en gang skyld, og selv med en omvei for å kjøre kona på jobb, knuser det jo bussen i tid. Ha en fin dag

God morgen – svak hodebank etter en finfin kveld med noen av kollegaene i går.. I dag er det middag med svigerfamilien på favoritten Pai Thai som aldri slår feil.

Sitter nå og finaliser den sinnssyke Asia langhelgen med gutta som blir mye fly og ris på noen få dager :)

Gudd formiddag fra det Sørlandske.
Noen minus og sol. Venter på våren enda!! Noen tullinger påstår det skal komme snø til søndag og noe utover i neste uke. Måtte de skjerpe seg!

Kontordag i dag etter Oslobesøk i går. Heldigvis ingen planer for kvelden i dag. Greit med en hjemmekveld i uka også da. Forresten, har visst lovet meg selv å gå på trening. Akk ja! Da er det nok en grunn til hvorfor jeg drikker!

BF:cool2

God morgen fra et forblåst Cancun. Regn og vind i hele går gjorde at de tble en innedag (gikk fint siden det var CL på TV). I dag skal det bli noe bedre, men fortsatt ikke akkurat drømmeværet. I det hele tatt ser ikke værmeldingen mye lystig ut fremover. Jaja, det viktigste med ferie er vel å gjøre det samme, men på en annen plass..?

Blæææh ... trøtt i trynet ... ble sittende oppe til midnatt og se Seattle Sounders gruse den meksikanske serielederen i den lokale Champions League og avansere til semi. Da er det tøft å stå opp før seks ... Ha imidlertid fri, så jeg ser helt klart mulighetene for en lur.
Svigerfar fikk slag i går, og kona er på vei over til Augusta. Heldigvis ser det ut til at det ikke er så fryktelig alvorlig, men han er gammel storrøker, så det er mye tette blodårer som kan komplisere ...
Men solen skinner, den ....

Habemus Papam!

Satser på at det blir en negresse!! Oddsen for det er iallefall skyhøy!!

Back