• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Those were the days ...

Replying to Topic 'Those were the days ...'

Peter Sellers er dypt savnet, og TWA likeså. Takk LN-MOW, trengte det etter at England og Brasil ble slått ut av VM :thumbup

Artige videosnutter...er visst mye inne på denne YoTube:devot:

Vet ikke hva jeg savner mest, TWA, Peter Sellers eller den gangen det var en hvis klasse og srvice ombord i fly, nå har det dessverre, spesielt etter MoL inntog blitt en reisemåte uten stil og klasse som i likhet med mye annet i samfunnet:baeh

Originally posted by Someone

Vet ikke hva jeg savner mest, TWA, Peter Sellers eller den gangen det var en hvis klasse og srvice ombord i fly, nå har det dessverre, spesielt etter MoL inntog blitt en reisemåte uten stil og klasse som i likhet med mye annet i samfunnet:baeh

Og ikke minst mye, mye billigere, slik at flere har råd til å fly! Men du foretrekker kanskje å holde de uvaskede massene på avstnad? :p ;)

Originally posted by LCH

Og ikke minst mye, mye billigere, slik at flere har råd til å fly! Men du foretrekker kanskje å holde de uvaskede massene på avstnad? :p ;)

Også en voldsom nedtur den gangen JahreLine kuttet ut 1.st class,og ble Color line....

/Tidligere Kiel pendler....

Originally posted by LCH

Vel ett sted midt imellom overdådig og rævva burde vi ihvertfall klart å havne

Back