Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Mulig VKG er tilbake innen den tid. Ligger ihvertfall 333 i schedule. VKI går fortsatt i UK og dansk produksjon skjer med nå med en 767 fra EuroAtlantic og VKH går i Sverige.
Noen som aner hvilken Vamos 747 som blir satt inn?
De har alle 6 forskjellig setekonfig.
Har fått 747 begge veier til HER.
B744 EC-KXN på vei til PMI som DK1504 nå.![]()
Det er dagens andre tur ..![]()
Har selv oversett at OY-VKD (A321) har vært i Tallinn på check siden slutten av april, så det er nok derfor det har flydd en B763(/A346) fra Danmark en stund nå.
Nei, den erstatter VKI, som flyr for TC UK.
Det er jo normalt en 333 basert i DK. Ettersom de drar inn widebodies, vil jeg tro at det er for å erstatte en 333. 346 og 767 er jo overkill for en 321 ...
Men godt mulig du har rett ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.