Thomas Cook Scandinavia navnet vil nok raskt bli endret. Skal bli interessant å se hvilket navn de endrer til: Scanair, Premiair, My Travel....? Hørte noen omtale dem som `My Cook`...her er mange navn å velge![]()
Eller kanskje «Viking Airlines/Airways»,
de har jo «Viking» som callsign (VKG).![]()
Det navnet er temmelig belastet - vi får håpe på noe bedre.
FlyViking?
Ving er bare best og det tror jeg mange andre også er enige i. Så jeg bestiller garantert mine faste 2 uker i mai på Gran Canaria på mitt faste hotell med Ving som jeg har gjort siste 10 årene <3 Å fly små SAS og Norwegian fly med bare en midtgang uten skjermer, skrapelodd, bra tax free og best crew og guider hadde vært en gedigen nedtur ;-)Men er de så lønnsomme på kort sikt? Det er vel ingen ved sine fulle 5 som booker noe nytt med Ving nå. Så det kommer jo ikke inn "nye" penger. Og de har vel en del utgifter som jeg regner med de må betale upfront, og hvor kommer da disse pengene fra?
Hvis ikke det kommer en kjøper på banen veldig raskt er vel dette en kortvarig god nyhet.
Eller så blir det något med Ving
Typ fly Ving eller Ving fly, typ som Tui Fly.
Eller så blir det något med Ving
Typ fly Ving eller Ving fly, typ som Tui Fly.
Kan se sånn ut. Ser i samme tråd at OY-VKF skal flys hjem (den står vel enda på JFK?).Ser på A.net at OY-TCI er sendt til lagring i Toulouse...
Så da har TCAS mistet ett fly?
I og med at flyene er dansk registrerte så kan vi vel bruke det danske navnet på reisebyrået også som jeg syns klinger godt for ett flyselskap «Spies Air» eller noget med «Spies....» hvertfall.
Nu er det jo ikke sikkert, at flyene forbliver dansk registrerede, hvis selskabet får ny ejer!
Er der noget til hinder for, at man kunne vende tilbage til navnet Scanair???
Spies’ eget flyselskab hed i øvrigt Conair. Det gik vældig godt, indtil den
unge Jannie Spies fik det sat over styr!
Ser på A.net at OY-TCI er sendt til lagring i Toulouse...
Så da har TCAS mistet ett fly?