The Julebord (Seattle)

List of participants:

1. Tommy777
2. LN-FHU
3: Speedbird

- For dette var utrolig artig!!
Var så mye inntrykk på kort tid at dette må få synke inn!

Er akkurat back på Maura - vi kom oss alle med på flighten,
C172 - Speedy og Mountaindew fikk C-klasse på 938,
og det var de tre siste ledige - derfor måtte FedEx Martin,
også denne gang sitte bak..
CPH-OSL gikk også flott, og FedExMartin, C172 og Mountaindew,
avsluttet turen inne i Mazda 323'en til Morten - med masse bagasje!
(glad jeg kjørte egen bil hjem!)

FedEx Martin ble med meg hjem en kort tur - tok noen glass Solo Super,
og dro deretter hjem for å finne køyen og hvilepulsen!

Selv er jeg sliten etter en fantastisk helg - så jeg skriver ett mer utfyllende innlegg når inntrykkene har fått trekt inn!

Stor takk til de "lokale" i USA for glimrende opplegg!! :D

List of participants:

1. Tommy777
2. LN-FHU
3: Speedbird
(4). BSSW (Har utrolig lyst til en tur til, likte meg i SEA, men må se det an når det nærmer seg) Men da blir det sannsynlig noen dager lengre..ihvertfall hvis jeg reiser fastplass.

Takk for en super tur og opplegg av dere i Scanair avd. vest :) 1000 takk til Speedbird og SAS for ID reiser i business på alle flygninger. Skal møte Speedbird å se om vi kan få laget en reiserapport

FedEx Martin ble med meg hjem en kort tur - tok noen glass Solo Super,
og dro deretter hjem for å finne køyen og hvilepulsen!

Måtte jo innom deg med alt snusket jeg hadde sjekket inn for deg, etter at du forlot oss på OSL, som igjen medførte til en artig kjøretur i nevcnte Mazda.. Heldigvis skulle vi bare et par hundre meter ned til min bil..

Og forresten: Count me in for 2009 :up:
Sitter allerede nå og har lyst til å reise tilbake til Seattle, og angrer litt på at jeg ikke to en dag eller to ekstra..

Skulle virkelig ønske jeg kunne ha kommet meg dit.. Men kanskje til neste år, om det blir noe.. Håper på å bo i Portland området innen den tid :)
Flott å se litt bilder fra treffet forresten :)

Si i fra naar du ankommer Portland...har svigerfamilien i Portland....saa vi kan faa til noen mini flytreff....

Absolutt! Er en liten mulighet for at jeg kanskje ender opp i LA også, men satser og håper på at det blir Portland :) Uansett så ser det ut som du holder hus i Seattle, og jeg må jo opp til fabrikken der en tur også når jeg er her :)

Da var the Julebord slutt og det er paa tide aa unsticke denne traaden. Team America har allerede begynnt planleggningen for the Julebord 2009....og alle er velkomne...

Så var man endelig hjemme etter en laaang reise. Alt gikk flott og fint, men på OSL var det freezing fog, så OSL-TRD ble litt amputert, med kansellering, nytt fly, forsinkelse og bagasje som var borte.
Men iallefall, det har vært et utrolig artig julebord, masse å se og oppleve, god mat og drikke og flott reisefølge. Jeg vil takke Team America for supert opplegg og resten av gjengen for flotte dager, og håper vi sees på neste julebord :D :D :D

Du har mistet du også ja.....vet du når du får den? Må du vente like lenge som meg?

Sekundet etter at jeg var ferdig skrevet, ringte SGS Ankomst på Værnes, "Bagasjen din er kommet, men utkjøring blir ikke før i morgen", så da henter jeg den selv, fattern er underveis :)

Back