Må vel bare innrømme at det er "litt" surt å sitte på jobb på MJF kl 0535 når jeg heller burde vært i SEA og :cheers: med gutta boyz !!
E!
Så Boeing inviterte altså Mr. Kjos, en av deres beste kunder i 2007, og ga han økonomiklassebilletter hos konkurrenten - som i tillegg flyr med Airbus??
Om Boeing hadde betalt billetten for Kjos hadde han sittet paa Business Class, det er nemlig Boeings reise policy, de reiser paa Business Class paa langruter og er faktisk en av de stoerste kundene til flyselskapene i verden. Og hvorfor ikke Airbus...Boeings egne ansatte bruker SAS, Northwest og Air France som flyr Airbus, ja de bruker ogsaa BA...men det er ikke slik at de kun flyr BA fordi BA er det eneste selskapet Europa som bruker Boeing fra Seattle - i saafall ville mestparten av BA Club Seter vaere opptatt av Boeing ansatte hver dag....Så Boeing inviterte altså Mr. Kjos, en av deres beste kunder i 2007, og ga han økonomiklassebilletter hos konkurrenten - som i tillegg flyr med Airbus??
Offisielt sett var du med.. Boeing hadde tydeligvis ikke heeelt kontroll, så Farmer fikk et besøkskort med ditt navn på..
Og før noen andre avslører meg: Ja, jeg smakte både min første, andre og tredje tequila noensinne i kveld.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.