Thaivake Osl mandag 15.juni

Godt å høre - velkommen skal den være.
Håper ruten kommer til å forbli på OSL.

Gratulerer til OSL med ny rute! Får håpe landingen ble foreviget på diverse brikker og at takeoff senere idag også blir godt dokumentert. Fjerner sticky på denne tråden nå som maskinen er på norsk jord :)

Ser på OSL.no at den er parkert på 50, blir vel ikke mulig for meg å se den fra avgangsplattformen, eller?

Velkommen til Oslo!!! Bare alle som nå er i ekstase over at ruten har kommet kjøper en reise så bør det jo være håp for en langvarig tilstedeværelse for Thai i Norge - men etter all prating og synsing kreves det nå action - løp og kjøp!!!

Det forutsetter at de klarer å legge ut billetter for salg da. Jeg er iallefall ikke klar for å betale nærmere 15k for en billett i Economy. Vet at man sikkert kan få tak i billigere billetter via reisebyrå, men jeg foretrekker å booke billettene selv. Og dermed er ikke Thai noe alternativ så lenge ikke de har lagt ut fornuftige priser for allmennheten. Men så fort dette er på plass så skal jeg nok bidra med mitt for at de skal bli værende på OSL :)

Velkommen til Oslo!!! Bare alle som nå er i ekstase over at ruten har kommet kjøper en reise så bør det jo være håp for en langvarig tilstedeværelse for Thai i Norge - men etter all prating og synsing kreves det nå action - løp og kjøp!!!

Noen som vet om det var mange som kom med denne fra BKK? Regner ikke med at dette var noe ferry flight.

Takset forbi den i sted. Så majestetisk ut der den stod! :) Fargeskjemaet passer denne flytypen veldig godt.

Det første jeg fikk se i dag når jeg våknet var mms fra MartinL med den flotte kjærra. Fabelaktig!!

Thing will never be the same...

Dette var moro!
Men TG vil vel neppe sette inn 346 på denne ruta ettersom de da ikke har mulighet/ seter til de som har bestilt Premium Economy. Da ville de nok heller satt inn en 744 a la CPH og ARN.

Selv skal jeg fly TG 346 om 4 dager. Glær mæ!

BF:cool2

Det forutsetter at de klarer å legge ut billetter for salg da. Jeg er iallefall ikke klar for å betale nærmere 15k for en billett i Economy. Vet at man sikkert kan få tak i billigere billetter via reisebyrå, men jeg foretrekker å booke billettene selv. Og dermed er ikke Thai noe alternativ så lenge ikke de har lagt ut fornuftige priser for allmennheten. Men så fort dette er på plass så skal jeg nok bidra med mitt for at de skal bli værende på OSL :)

I følge Hilde i Thai Airways Norge, er det bare å glemme. De kommer ikke til å legge ut billige billetter og kommer ikke til å prise seg lavt til Thailand. De som skal reise billig får fly med andre selskaper. Så jeg tror ikke vi skal forvente grise tilbud til Thailand og om de skulle komme, er det grunn til å tro at de sliter med å fylle flyet!

Jeg tør påstå at denne holdningen sier seg sikker gjennom en god booking.
Hvorfor selge seg billig når flyet selger godt?

Nå koster det ikke 15000 i økonomi da. På Finn.no koster biletten på tilfeldig valgte datoer i juli 8400,-. Ser ikke problemet med å bestille gjennom et reisebyrå..:8:

Er på OSL nå. Vært her siden 06.30 i morges. Noen som sitter på info om hvilken rullebane Thai Airways kommer til å bruke ved avgang? Vil nødig stå på feil side :)

Nå koster det ikke 15000 i økonomi da. På Finn.no koster biletten på tilfeldig valgte datoer i juli 8400,-. Ser ikke problemet med å bestille gjennom et reisebyrå..:8:

Sier ikke at det er noe problem å bestille gjennom et reisebyrå, men jeg liker å kunne booke ting selv på nett er litt av sjarmen med å reise ^_^

WIAS har i alle fall ingen slike billetter (billigste ligger på i underkant av 15K). Har også sjekket priser i juli/august hos Travellink og der får man tak i billetter helt ned i ca 8100 kr i august. Virker som det etter 1. september ikke finnes slike billetter da prisen med avreise i september går opp til i underkant av 15K, også hos Travellink.

Back