Velkommen til Oslo!!! Bare alle som nå er i ekstase over at ruten har kommet kjøper en reise så bør det jo være håp for en langvarig tilstedeværelse for Thai i Norge - men etter all prating og synsing kreves det nå action - løp og kjøp!!!
Da er den på gate. En flott maskin og fantastisk landing. Osl blir aldri det samme etter dette![]()
Det forutsetter at de klarer å legge ut billetter for salg da. Jeg er iallefall ikke klar for å betale nærmere 15k for en billett i Economy. Vet at man sikkert kan få tak i billigere billetter via reisebyrå, men jeg foretrekker å booke billettene selv. Og dermed er ikke Thai noe alternativ så lenge ikke de har lagt ut fornuftige priser for allmennheten. Men så fort dette er på plass så skal jeg nok bidra med mitt for at de skal bli værende på OSL![]()
Nå koster det ikke 15000 i økonomi da. På Finn.no koster biletten på tilfeldig valgte datoer i juli 8400,-. Ser ikke problemet med å bestille gjennom et reisebyrå..:8:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.