Nå sjekker jeg internett for billetter samtidig som jeg sender melding til fruen og spør om lov....
Da slår jeg opp gamma på søndagskvelden og der har jeg 12 sitteplasser... Bookingen skjer på PM til megJeg tar med vedovnen også så vi i beste Thai ond skal få litt komfor
Soving er også tillatt men det blir ikke seng i gamma... Tidspukt blir vi alle enige om da jeg vil trenge litt hjelp med å sette opp "viploungen"
![]()
Har noen sørget for at Thai i Norge har fått beskjed?
...eller Norge Rundt for den slags skyld.
Har noen sørget for at Thai i Norge har fått beskjed?
Nå er vel teltbyggerene godt representert med kompetente folk både på tårndrift og annet, men i tilfelle andre skal opp:Hehe, dere må jo alliere dere med tårnet, så ikke dem sender'n på 01R !
Eller skal dere bygge 2 gammer ?
Eller "Norges Herligste"? :colgate:
BF:cool2
Er på saken![]()
Sendte mail i dag og skal ringe opp kontoret i morgen!
Du nevnte ikke at CO har Scanair på gjestelisten ved viktige arrangement og hendelser da (ref. Discus sitt presseoppdrag for litt siden på Grand Hotel)? Thai burde vel ikke være dårligere![]()
Nå skjønner jeg ingenting. Dette er jo helt ulogisk. Er ikke Scanair VIP? Hun sier det jo selv i siste setningen!Det skjer mye i forhold til åpningen av ruten, men det er på innsiden av Schengen, med VIP gjester osv. No Scanair med andre ord^_^
P.S Hun visste godt om Scanair, så det er jo en annerkjennelse i seg selv!
Ja, jeg forstod det endog som at det er en mekaniker/teknikker som skulle være stasjonert her. Er jo hyggelig i seg selv.Mekaniker er også på plass ved Osl og selskapet har den seneste tiden hatt flere representanter innom for å sjekke fasilitetene ved flyplassen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.