Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Johooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:)

Om mulig ikke dagens mest konstruktive innlegg, men gleden er stor!

Last edited:
ser ut som den skal stå i timesvis på bakken på OSL da...fra 0700 til 14.55

Det er normalt med slike ruten. Den typiske ruten fra Asia drar fra Asia rundt midnatt med ankomst Europa tidlig om morgenen. Retur fra Europa skjer da en eller annen gang på ettermiddagen med ankomst Asia tidlig om morgenen.

Alternativet til det er enten å reise fra eller ankomme Asia midt på natten

Mulig å booke hos WIAS, ca 30 000 pr pers i bookingklasse Y (Economy Unrestricted) og ca 34 000 pr pers i bookingklasse C (Business Unrestricted).

Last edited:
Ligger priser ute til 7400 t/r på reisefeber.no. Søk tilfeldige datoer på finn.no, og det popper om mye bra priser! (economny class)

Ettersom Thai skal i gang ganske snart, vil det helt sikkert komme meget gode priser både i Business Class og Economy Class. De som ligger inne nå er vel bare ren C og ren Y, og ikke alle mellomnivåene som gjerne har restriksjoner.

Dette vil gi nordmenn helt nye muligheter for å reise til Asia og Australia. Stakkars SAS og Finnair...

Meg kjent har det aldri skjedd før at et utenlandsk selskap har lansert en IC helårsrute til Skandinavia med planlagte daglige avganger allerede rett etter oppstart!

Det forteller litt om hvor stort potensial Thai mener det er for denne ruten!
Får dette noen konsekvenser for avgangene fra ARN og CPH? Det var ikke lenge siden Thai snudde i siste liten etter et varslet kutt fra CPH.

Wow, ankomst rundt 0630-0700 på morran, på Non-Schengen? :) Da skal det bli morro gitt, med alle Non-schengen stands vi har utpå enden der...

Som nevnt ovenfor skal de bruke Airbus A340-500 på ruta

Men å betale nesten 30 000 for en tur/retur til BKK synes jeg var svindyrt, de kommer ALDRI til å få fyllt opp de flya der med den prisen der gitt.

Konge dette... Selv om det er noen sinnsyke priser... :colgate:

Last edited:
Wow, ankomst rundt 0630-0700 på morran, på Non-Schengen? :) Da skal det bli morro gitt, med alle Non-schengen stands vi har utpå enden der...

Også må du jo også finne et sted å parkere den i de 7t 55min, den skal stå på bakken der oppe:p

Herlig ! :-)

Skulle gjerne vært med 1. flighten, får vel vente til september.
Eneste minus er avgangstiden østover, kroppen min trives ikke så veldig med ankomst i Bangkok rundt norsk midnatt.

Men å betale nesten 30 000 for en tur/retur til BKK synes jeg var svindyrt, de kommer ALDRI til å få fyllt opp de flya der med den prisen der gitt.

Men så skal de heller ikke operere med bare disse prisene. Dette er standard og rendyrket Y og C - de andre bookingklassene gjøres sikkert snart tilgjengelig.

Hvor mange gater har du tilgjengelig for et såpass stort fly? Ser vel for meg at det kan bli bittelitt trangt utpå der...:)

Det blir herlig med både Thai, US Airways og Continental på OSL samtidig - kanskje med en liten koreaner også...! Gleder meg!

Noen som har informasjon om A340-500?

Tror de skal slite med å fylle flyet med slike priser! Det er 12 laken mer enn SAS sin Z klasse i biz!

Ble litt skuffet nå! :(

Å laste maskinen inn i bookingmotorene er bare første skritt. Da kommer kun 'standardprisene'. Deretter kommer lokalkontorene med sine spesialpriser og tilbud. Tipper dette kommer sammen med pressemeldingen i løpet av en ukes tid.

Status
Not open for further replies.
Back