I tillegg har vi alle de som velger å fly via Frankfurt, Amsterdam med Lufthansa eller KLM - for ikke å snakke om de som flyr SAS eller Thai fra en av de andre skandinaviske hovedstedene.
I tillegg har vi alle de som velger å fly via Frankfurt, Amsterdam med Lufthansa eller KLM - for ikke å snakke om de som flyr SAS eller Thai fra en av de andre skandinaviske hovedstedene.
Tally-Ho
Ble meg fortalt i dag at byråene ennå ikke får røre bookingene som er gjort før nyheten om reduksjonen, da det i Oslo fortsatt jobbes iherdig med å beholde 772ER og i det minste beholde en del av avgangene på vårparten.
Her må jeg tenke kost/nytte, ene og alene på den høye prisen TG tar.
Skal sies at A340 er skikkelig eyecandy i min enkle verden. Fornuftig av TG å justere setekapasiteten i forhold til etterspørsel, men ikke for oss som betaler flybillettene selv.
Trodde Thai var omtrent det billigeste jeg, i alle fall til Bangkok. Og la oss i alle fall foreløpig droppe www.thaiair.com og wideroe.no i denne sammenhengen, og gå rett på www.travellink.no eller Orkideekspresen.
Nå som Orkide og Thai har kampanje, så selger Orkide de billigste billettene, men et søk på finn.no er heller ikke dumt for å sammenligne prisene til ulike reisebyråer...Trodde Thai var omtrent det billigeste jeg, i alle fall til Bangkok. Og la oss i alle fall foreløpig droppe www.thaiair.com og wideroe.no i denne sammenhengen, og gå rett på www.travellink.no eller Orkideekspresen.
TG fortviler også at de med A345 må oppgradere så mange.... Jeg kan ikke mer enn å formidle "gossipen":spin
Høres bra ut
Hvis tur i mars/ april skal jeg bestille laveste pris, og se om et gullkort ev. bringer en fremover i kabinen.
Kjøpte billett til en venninde i forrige uke, laveste pris på TG 25. mars var ca kr 10.500,-. I følge min gode kontakt på reisebyrået var det i løpet av forrige uke "nesten ingen" seter tilgjengelige på OSL - BKK. Slik var det ikke uken i forveien, da kostet billett på samme dato kr 7.500,-. Så tydelig at det har skjedd noe her... Og det var fortsatt masse billige kampanjebilletter fra ca kr 5.400,-, noe som ikke er tilfelle nå.
Endte opp med KLM til kr 8.000,- i stedet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.