Re: Thai øker fra OSL
-----
Kjenner ikke TUI's 767, men på TC's A330 kan man kjøpe seg opp på Royal class, (49 seter foran, og standard tilsv. business / economy +). De plassene går rimelig fort. Gjelder kun på A330-200, og ikke på A33-300, så pass på! På begge maskinene kan man for et lite tillegg kjøpe seg opp ved nødutgangsplass, og da har man tre meter benplass.
En flytid OSL - HKT (Phuket) på 10:30 er normalt (ikke 11:00), og noe mer hjemover. Og med transitt i BKK og en times flygning deretter, sparer man fort mange timer, om det betyr noe...Flytid til Krabi ca 15 min lenger.
Tally-Ho
Joda, klart en overlever en slik tur, og spesielt hvis man vet man har fått billetten billig, mente ikke å være bråkjekk![]()
At flighten tar en direkte til stranden er jo og et poeng, kjenner en særdeles holden mann som velger denne charterruten i vinter ene og alene pga. direkteroutingen. (men det så særdeles lite fristende ut å tilbringe 11 timer bak i 767´n vår, det må sies ! ) BtT !
-----
Kjenner ikke TUI's 767, men på TC's A330 kan man kjøpe seg opp på Royal class, (49 seter foran, og standard tilsv. business / economy +). De plassene går rimelig fort. Gjelder kun på A330-200, og ikke på A33-300, så pass på! På begge maskinene kan man for et lite tillegg kjøpe seg opp ved nødutgangsplass, og da har man tre meter benplass.
En flytid OSL - HKT (Phuket) på 10:30 er normalt (ikke 11:00), og noe mer hjemover. Og med transitt i BKK og en times flygning deretter, sparer man fort mange timer, om det betyr noe...Flytid til Krabi ca 15 min lenger.
Tally-Ho