• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Thai øker fra OSL

Re: Thai øker fra OSL

Joda, klart en overlever en slik tur, og spesielt hvis man vet man har fått billetten billig, mente ikke å være bråkjekk ;)
At flighten tar en direkte til stranden er jo og et poeng, kjenner en særdeles holden mann som velger denne charterruten i vinter ene og alene pga. direkteroutingen. (men det så særdeles lite fristende ut å tilbringe 11 timer bak i 767´n vår, det må sies ! ) BtT !

-----
Kjenner ikke TUI's 767, men på TC's A330 kan man kjøpe seg opp på Royal class, (49 seter foran, og standard tilsv. business / economy +). De plassene går rimelig fort. Gjelder kun på A330-200, og ikke på A33-300, så pass på! På begge maskinene kan man for et lite tillegg kjøpe seg opp ved nødutgangsplass, og da har man tre meter benplass.

En flytid OSL - HKT (Phuket) på 10:30 er normalt (ikke 11:00), og noe mer hjemover. Og med transitt i BKK og en times flygning deretter, sparer man fort mange timer, om det betyr noe...Flytid til Krabi ca 15 min lenger.

Tally-Ho

Tittet på seat24.no og der er samme pris, kr. 5.533.. Kanskje de ønsker å fylle opp flyene nå.

Kanskje Hilde i Thai som MartinL snakket med endelig har kommet ned fra sin høye hest og funnet ut det som ble sagt her for lenge siden: Å satse alt på en hest er kanskje ikke så lurt. Det derre internettet er kanskje ikke bare ett blaff alikevel, Litt større enn Trysil's reisebyrå :rolleyes::rolleyes:

Er disse prisene tilgjengelig på Thai sine hjemmesider og hos feks wideroe.no ?

Er disse prisene tilgjengelig på Thai sine hjemmesider og hos feks wideroe.no ?

Nei og nei.. Nå må Thai skjerpe seg, ellers blir det SAS eller Finnair på meg neste gang! :old

Laveste pris jeg finner på Thaiair.com er 8851,- for economy.

Last edited:

Tok en rask sjekk på ebookers.no, samme priser og en kan tøye datoene litt..

Men gadd ikke gå i dybden... Litt panikk nå ??

Edit;: Glemte wideroe.no. Der ligger det fra 7.600 til over 8.000 på mix av OS, LH og LX på samme datoer som ovenfor..

Last edited:

Det jeg gjør er å sjekke prisene i forkant av et billettkjøp på internett. Deretter drar jeg rundt til forskjellige reisebyråer og pruter på prisen. Hjelper det? Ja, hver gang får jeg senket den ytterligere 700-1000 kroner. Tør du sparer du!

Nei og nei.. Nå må Thai skjerpe seg, ellers blir det SAS eller Finnair på meg neste gang! :old

Du insisterer på å bestille på thaiair.com altså ? :)

Thai´s Biz klasse går for drøye 18 bob på travellink, ikke ille-ille det heller.. men bedre deal med Sas for tiden, ja !

3
Utreise - mandag 11 januar
13:30 ma
06:20 ti
Oslo Airport, Oslo
Suvarnabhumi International Airport, Bangkok
Thai Airways
TG955 , Business Class 10h 50min
Hjemreise - mandag 1 februar
00:35 ma
06:45 ma
Suvarnabhumi International Airport, Bangkok
Oslo Airport, Oslo
Thai Airways
TG954 , Business Class 12h 10min
Totalpris: 18 805 NOK

Slutt å bruke nettstedet deresm du må huske at i krig, kjærlighet og bestilling av flybilletter er det ingen regler.

-A

Slutt å bruke nettstedet deres, du må huske at i krig, kjærlighet og bestilling av flybilletter er det ingen regler.
-A

Yepp :) Men det må og sies at prisen i Premium til Bangkok for en måned siden faktisk var billigere på thaiair.com enn hos Orkide; drøye 9.000,- hos Thai, bikka 10 hos Orkide´.

Back