Thai øker fra OSL

Re: Thai øker fra OSL

Joda, klart en overlever en slik tur, og spesielt hvis man vet man har fått billetten billig, mente ikke å være bråkjekk ;)
At flighten tar en direkte til stranden er jo og et poeng, kjenner en særdeles holden mann som velger denne charterruten i vinter ene og alene pga. direkteroutingen. (men det så særdeles lite fristende ut å tilbringe 11 timer bak i 767´n vår, det må sies ! ) BtT !

-----
Kjenner ikke TUI's 767, men på TC's A330 kan man kjøpe seg opp på Royal class, (49 seter foran, og standard tilsv. business / economy +). De plassene går rimelig fort. Gjelder kun på A330-200, og ikke på A33-300, så pass på! På begge maskinene kan man for et lite tillegg kjøpe seg opp ved nødutgangsplass, og da har man tre meter benplass.

En flytid OSL - HKT (Phuket) på 10:30 er normalt (ikke 11:00), og noe mer hjemover. Og med transitt i BKK og en times flygning deretter, sparer man fort mange timer, om det betyr noe...Flytid til Krabi ca 15 min lenger.

Tally-Ho

Tittet på seat24.no og der er samme pris, kr. 5.533.. Kanskje de ønsker å fylle opp flyene nå.

Kanskje Hilde i Thai som MartinL snakket med endelig har kommet ned fra sin høye hest og funnet ut det som ble sagt her for lenge siden: Å satse alt på en hest er kanskje ikke så lurt. Det derre internettet er kanskje ikke bare ett blaff alikevel, Litt større enn Trysil's reisebyrå :rolleyes::rolleyes:

Er disse prisene tilgjengelig på Thai sine hjemmesider og hos feks wideroe.no ?

Er disse prisene tilgjengelig på Thai sine hjemmesider og hos feks wideroe.no ?

Nei og nei.. Nå må Thai skjerpe seg, ellers blir det SAS eller Finnair på meg neste gang! :old

Laveste pris jeg finner på Thaiair.com er 8851,- for economy.

Last edited:

Tok en rask sjekk på ebookers.no, samme priser og en kan tøye datoene litt..

Men gadd ikke gå i dybden... Litt panikk nå ??

Edit;: Glemte wideroe.no. Der ligger det fra 7.600 til over 8.000 på mix av OS, LH og LX på samme datoer som ovenfor..

Last edited:

Det jeg gjør er å sjekke prisene i forkant av et billettkjøp på internett. Deretter drar jeg rundt til forskjellige reisebyråer og pruter på prisen. Hjelper det? Ja, hver gang får jeg senket den ytterligere 700-1000 kroner. Tør du sparer du!

Nei og nei.. Nå må Thai skjerpe seg, ellers blir det SAS eller Finnair på meg neste gang! :old

Du insisterer på å bestille på thaiair.com altså ? :)

Thai´s Biz klasse går for drøye 18 bob på travellink, ikke ille-ille det heller.. men bedre deal med Sas for tiden, ja !

3
Utreise - mandag 11 januar
13:30 ma
06:20 ti
Oslo Airport, Oslo
Suvarnabhumi International Airport, Bangkok
Thai Airways
TG955 , Business Class 10h 50min
Hjemreise - mandag 1 februar
00:35 ma
06:45 ma
Suvarnabhumi International Airport, Bangkok
Oslo Airport, Oslo
Thai Airways
TG954 , Business Class 12h 10min
Totalpris: 18 805 NOK

Slutt å bruke nettstedet deresm du må huske at i krig, kjærlighet og bestilling av flybilletter er det ingen regler.

-A

Slutt å bruke nettstedet deres, du må huske at i krig, kjærlighet og bestilling av flybilletter er det ingen regler.
-A

Yepp :) Men det må og sies at prisen i Premium til Bangkok for en måned siden faktisk var billigere på thaiair.com enn hos Orkide; drøye 9.000,- hos Thai, bikka 10 hos Orkide´.

Back