janarne101
ScanFlyer Blue
Re: Thai øker fra OSL
Ok, ser den.
Kjekke seter da gitt!
Ok, ser den.
Kjekke seter da gitt!
Da mangler det IC til PEK
Thai sine 340-500 skal begynne å fly BKK-LAX-BKK igjen fra november.
Thai sine 340-500 skal begynne å fly BKK-LAX-BKK igjen fra november.
På Oslo blir det en 777-200ER.
http://www.thaiair.com/thai-services/in-the-air/en/THAI Fleet PDF/B777-200ER.pdf
Som JetBlue skrev: Messen er jo ferdig 15. sep, så vi får vente til neste uke.Jeg tror den kommer. De har tidligere ønsket 2 ukentlige til Osl etter det jeg har hørt. Nå er jo routes 2009 i denne stad, så man kan jo håpe![]()
Der har de da fløyet hele tiden. Siden i sommer har -500 maskinene stort sett vært brukt på LAX og OSL
Synes et er litt rart at de ikke heller bruker 747 så de kunne ha samme produkt fra OSL, CPH og ARN!
BF:cool2
Er det noen som vet hvorfor ikke TG OSL-BKK ligger i Amadeus fra 25okt t.o.m 30okt? Første uken det er planlagt med T7 ligger den ikke i Amadeus...
Samme gjelder retur.
Mulig jeg har gått glipp av noe, men det virker jo rart..
SVETHO
Litt OT men om man ser bort i fra A380 så har jo Oslo nå regelmessig besøk av alle store typer fly, om man bare fikk en MD11-frakter inn litt jevnlig?
Strengt tatt så mister man vel nå det? Det blir B777, B757, A330 og B747F slik det har vært. For A340 forsvinner jo.
Mulig jeg er på villspor - men går det ikke en 767 fra TUI fra OSL også (vinterhalvåret)? Chartermaskin i likhet med den nevnte A330?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.