Thai øker fra OSL

Re: Thai øker fra OSL

skummelt å satse vettu.. tenk om det går galt!.... Har en teori om at sas kjører maksimalt ned på produksjon for å slanke spesielt ledelsen. Når ledelsen er på rett nivå, tror jeg det kommer til å ekspandere uten nødvendigvis å gjenansette utover det som av produksjonshensyn er tvingende nødvendig.... Det er den eneste plausible årsaken jeg sitter igjen med!

Men i samme åndedrag er jeg mer tvilende på hvor smart det er å selge alle SGS linjestasjoner... De kommer jo uansett til å ha en SAS koordinator på alle store destinasjoner for å ta seg av den aller viktigste kundekontakten, men jeg mistenker at mye av given som finnes i SGS i dag forsvinner med logoen på brystet og ryggen... Merkevare er noe som har betydd mye for de ansatte i alle år, og når det plutselig står noe annet enn SAS der, blir det garantert mer likegyldig.... Måtte de skandinaviske linjestasjonene iallefall få stå i denne omgang! IC stasjonene er det jo åpenbart allerede for sent for.... men det ble litt offtopic... :)
'

ja den som lever får se. men når jeg tenker meg om er jo ikke HKG noen spes god Star hub akkurat..... men til tross; at ikke HKG el PVG er på rutekartet til SK er helt på trynet.... litt mer off topic; hva skjer med code-share avtalen med shanghai airlines når de går over til Sky Team?

Mener apropos det, å ha hørt at PEK er den destinasjonen med flest pax fra OSL som mangler direkterute i øyeblikket. Av alle ting.

dette er jo en annen sak, men at ikke SK har noen rute til HKG er for meg mystisk. et av de største markedene for norsk fisk i verden. men nå er det mye jeg ikke forstår meg på hos SK.

Har floeyet SAS til Hong Kong flere ganger, men ruta ble jo nedlagt. Vet ikke hvorfor

Kan noen her sjekke om det ligger med 7 avganger i uker fra OSL til BKK ?Snakket med en venn som jobber for Thai i Thailand som sa at det fortsatt er 5 ganger i uke men de har byttet ut lørdag og mandag avganger med tirsdag og torsdag. Space controll har booket om alle allerede. De som skulle reise med premium eco ble booket om til BC.

Har dere hørt noe mer om dette ?

Filet som 777-200ER.

DOTG954/05NOV
* 1A PLANNED FLIGHT INFO * TG 954 59 TH 05NOV
APT ARR DY DEP DY CLASS/MEAL EQP GRND EFT TTL
BKK 0035 TH CDJZIUYBMHQ/M 777 12:10
GTKSVWX/M
OSL 0645 TH 12:10

COMMENTS-
1.ENTIRE FLT- 1/ MOVIE
2.ENTIRE FLT- 4/ AUDIO PROGRAMMING
3.ENTIRE FLT- 9/ NON-SMOKING
4.BKK OSL - ET/ ELECTRONIC TKT CANDIDATE

CONFIGURATION-
777 C 30 Y 262

Ser ut som (ifølge amadeus) om det ligger inne daglige avganger med start 23. oktober allerede.

Men selges det Premium Economy billetter etter denne datoen da?

BF:cool2

Men selges det Premium Economy billetter etter denne datoen da?

BF:cool2

Nei... Jeg prøvde faktisk å booke dette til SIN nå, og det viste seg at det var umulig.

Er det AVOD på disse?

OSL-BKG-SIN med Thai var faktisk litt dyrere enn å fli OSL-LHR-SIN med Singapore Airlines og 380 begge veier. :8:

Hvis 7 ukentlige med 777 nå blir bekreftet, er ikke dette da en fordobling av kapasiteten?

Thai Airways i Norge har enda ikke kommet med pressemelding? Noen som har link til den pressemeldingen trådstarter refererer til?

Back