Jarlabanke Vking
ScanFlyer Silver
Re: Thai øker fra OSL
ja den som lever får se. men når jeg tenker meg om er jo ikke HKG noen spes god Star hub akkurat..... men til tross; at ikke HKG el PVG er på rutekartet til SK er helt på trynet.... litt mer off topic; hva skjer med code-share avtalen med shanghai airlines når de går over til Sky Team?
'skummelt å satse vettu.. tenk om det går galt!.... Har en teori om at sas kjører maksimalt ned på produksjon for å slanke spesielt ledelsen. Når ledelsen er på rett nivå, tror jeg det kommer til å ekspandere uten nødvendigvis å gjenansette utover det som av produksjonshensyn er tvingende nødvendig.... Det er den eneste plausible årsaken jeg sitter igjen med!
Men i samme åndedrag er jeg mer tvilende på hvor smart det er å selge alle SGS linjestasjoner... De kommer jo uansett til å ha en SAS koordinator på alle store destinasjoner for å ta seg av den aller viktigste kundekontakten, men jeg mistenker at mye av given som finnes i SGS i dag forsvinner med logoen på brystet og ryggen... Merkevare er noe som har betydd mye for de ansatte i alle år, og når det plutselig står noe annet enn SAS der, blir det garantert mer likegyldig.... Måtte de skandinaviske linjestasjonene iallefall få stå i denne omgang! IC stasjonene er det jo åpenbart allerede for sent for.... men det ble litt offtopic...![]()
ja den som lever får se. men når jeg tenker meg om er jo ikke HKG noen spes god Star hub akkurat..... men til tross; at ikke HKG el PVG er på rutekartet til SK er helt på trynet.... litt mer off topic; hva skjer med code-share avtalen med shanghai airlines når de går over til Sky Team?