Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Stemmer bra - det ligger i Amadeus. 345 har gjort jobben i OSL .. nå flytter man den til andre jaktmarker.
TG er da på Athen fortsatt, det er vel bare flytypen som endres (byttes med OSL)
Noen som vet om B777 og B747 pilotene kan fly begge maskiner?
Kilde: http://www.boeing.com/commercial/777family/pf/pf_300product.html6,015 nautical miles (11,135 km)
Thai har også installert PTV i økonomiklasse på 4 av sine B777-300, en er inne til oppgradering og den siste blir oppgradert i løpet av året.
Stemmer! Får da håpe de ikke kommer med B777-200 hit, men holder seg til -200ER og -300, ettersom -200 ikke fikk PTV og AVOD installert i economy under siste oppgradering (latterlig). Dessuten har -200 første generasjons "nye" Business Class seter (likt med A345/6 og B744), som vistnok ikke er like bra som de "nye", "nye" Business Class setene installert på -200ER, -300 og de åtte nye A330-300 som blir levert.
Tør jeg tippe på at TG da kutter ut hele Premium Economy på den ruta? Hvordan vil i såfall det slå ut? Trodde de hadde solgt en del billetter i denne klassen i oppstarten?
BF:cool2
Hvem har tapt mest på at denne ruten er blitt opprettet? Thai selv, KLM, Finnair eller SAS?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.