Insomnia4u
ScanFlyer Silver
De gjør også dette fra OSL. Har solgt det mange ganger til mine kunder
Så viking83 tar feil? Litt vanskelig å vite hvem som har rett

De gjør også dette fra OSL. Har solgt det mange ganger til mine kunder
Det er feil. Fra CPH/ARN selges disse som Premium økonomi. Samme businesseter, men litt mindre bevertning.
Ja, det kan være, men jeg svarte fra OSL.
w
Well, det gjorde viking83 ogsåSå begge kan ikke ha rett.
Jeg satt på rad 21 i forrige uke, og det var standard business servering i denne kabinen... så jeg vet at jeg har rett
w
Prisen på Eco+ gikk veldig opp da 747 ble byttet til 777 (og antall eco+ seter ble halvert), iallfall fra Arn hvor en ofte kunne fly for ca 10 000 sek. Du kan bestille lounge på forhånd i BKK, og på Arn eller cph kan en vel betale 219 kr, eller må en da fly SK?
Jeg satt på rad 21 i forrige uke, og det var standard business servering i denne kabinen... så jeg vet at jeg har rett
w
Støtter denne. Jeg satt på rad 19 forrige uke fra Thailand og ja det var business klassen det. Denne delen av business kan være litt bråkete under ombordstigning.
Fra Thailand til hvor?
Thai flyr som følger
OSL: Economy - Business
ARN/CPH: Economy - Premium Economy - Business
Jeg fløy selv den nye 777'en fra ARN i september/oktober og betalte da ca. 12000 SEK til Phuket. Prisene gikk opp etter det (høysesong?) og er vel nå ca 14000 sek En bonus er at du får business klasse på innenlands connection i Thailand. Det er riktig som det blir sagt at Premium Economy er Business seter med economy mat. Skjønner ikke helt hvorfor ikke Ola Nordmann også får tilbud om Premium Economy når vi nå får samme fly som CPH/ARN.
Vurderer å svi av litt cash og LifeMiles-poeng på enveisbillett i biz fra Oslo til Bangkok eller Phuket over nyttår: er det slik at 777-300´ene som går på direkterutene fra ARN til BKK og Phuket har nye, helt flate senger, mens OSL-BKK fremdeles har ´nedoverbakke´setene ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.