Thai 340-600 ankomst + litt til...

346 var iallefall et nydelig fly å handle! Alle systemer fuker 100%, og 8 pallets + 10 ULD AKE containere på tilsammen 22009 kg var uproblematisk! Flyet var mer eller mindre fullt av frakt og bagasje, og det var kun 6 av 42 ledige ULD posisjoner igjen når vi stengte lukene. Satser på at den kommer igjen senere i sommer, for finere fly på OSL skal man lete lenge etter!

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php
Sender de laks med Thai airways også ?

Her blir det sendt laks i lange baner de gangene jeg har handlet TG. 2 stk paletter gikk nedover på dagens flight.

hmm ja ser jo det nå, mulig det bare er tre lørdager+mandager i august, inkludert 15 da jeg reiser at den skal gå med 600.. sjekka ikke så langt fram jeg, men da beklager jeg feil-info ;-)

hmm ja ser jo det nå, mulig det bare er tre lørdager+mandager i august, inkludert 15 da jeg reiser at den skal gå med 600.. sjekka ikke så langt fram jeg, men da beklager jeg feil-info ;-)

Egentlig er det vel mer sannsynlig å tenke seg at det skyldes at Thai kun har 4 stk 500'er, og at diverse uforutsett kan hende slik at roteringen av fly kommer i ulage.... Det er bl.a. ikke lenge siden en av 500'ene måtte inn til rep på grunn av flyskade, og i tillegg kommer de schedulerte A, B, C og D sjekkene inn i bildet, og tar kanskje et fly ut av drift for en kortere eller lengre periode....

At en avgang som i dag er satt opp med 600, kan komme til å gå med en 500 er jo heller ikke umulig... Omstokking av flykabalen kan forekomme ganske tett opp i avreise :)

Flotte bilder og definitivt en flott maskin... Mår jeg selv satt på sete 1A hos partnerens A340-600 i mars - så hadde jeg noe inni granskauen med meter bak meg...

Back