TGI Friday

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Jippi, i dag er det akkurat 1 måned til man er ferdig med det mest kjedelige og kjipe universitetssemesteret man har hatt noen sinne! Forhåpentligvis, kan jo hende jeg må ta konteksamen i ett eller to av emnene :drunk:

Ellers skal jeg nå gå å drefse bikkja ut på verandaen. Prøver å regne sannsynlighet, mens bikkja sitter og gauler ved verandadøra og vil ut i solskinnet. Ikke for det, også jeg gauler litt inni meg for at jeg må sitte og regne matematikk i stedet for å gå i marka i dag... :p

EDIT: ja, og ha en fin dag folkens :)

Last edited:
God formiddag fra Oslo. Ble skikkelig syk midtveis i gårsdagens arbeidsdag, så måtte gå slukøret hjem. Hatt en natt preget av skikkelig tøffe feberfantasier, og formen er noe oppadgående. Pasa ikke helt å bli syk nå, men sånn er det nå ihvertfall.
Dagen i dag blir brukt til selvpleie. Bare så synd jeg ikke har kjerringa her nå :p

Med ønske om en bedre dag enn hva tilfellet er her! :)

God ettermiddag fra Sandvika,
Nonstop møte fra 08.00 er over, det blir lunsj "on the fly" på vei nordover til OSL med flytoget.
Plass på SK4025 er bestillt , sete 1F.
Så blir det helg.
Ha en fortsatt fin dag alle.

G'morgen vestfra! Snart ferdig med min tredagers arbeidsuke - dog noen timer etter de fleste av dere ... ;)

Haaper paa en rolig helg - guttungen har annonsert at han vil at jeg skal ta ham med paa middelalderfestival i morgen, saa da blir det vel til det. Soendag blir det doemming.

Ellers er det aa krysse fingrene for Leeds-seier og direkte opprykk loerdag!

Ellers er det aa krysse fingrene for Leeds-seier og direkte opprykk loerdag!

Amen !!!!

God dag fra Haugesund, endelig kom vårtemperaturen hit også. Vært mye kursing å sertifisering de siste ukene, har blitt noen SK turer over fjellet. Men nå roer det seg, og neste uke er en kort uke. Helga skal brukes til sjøsetting og klargjøring av båter på hytta, og muligens litt planlegging av en Italiatur :)

Ha en strålende helg alle sammen :)

God ettermiddag fra Asker og Baracoa. Her det kald utepils i sola - ha en god helg!

God kveld fra Sola. Sola skinner fortsatt og sommeren er virkelig på vei nå. :)
Nå venter en liten pizza feiring etter fullført Part krav på eksamen idag. :)

God ettermiddag fra Asker og Baracoa. Her det kald utepils i sola - ha en god helg!

En frøken jeg datet en stund ramlet ned trappen der og 3 virvler forsvant. Best i Sandvika, null trapp. Riga er full rulle og vi har spilt bort rubbel og bit. Gleder meg til å slappe av på kontoret når jeg kommer hjem.

Back