TG955 på Osl

amo56

Newcomer
TG955 på Osl

Som redcap i SGS har jeg også Thai handling
Hadde ikke kamera med meg , men tok noen bilder med mobilen.
 

Attachments

  • Bilde191.jpg
    Bilde191.jpg
    101.5 KB · Views: 923
  • Bilde190.jpg
    Bilde190.jpg
    81.4 KB · Views: 914
  • Bilde199.jpg
    Bilde199.jpg
    83.6 KB · Views: 905
  • Bilde125.jpg
    Bilde125.jpg
    45.4 KB · Views: 896
Re: TG955 på Osl

Er jaggu ikke store klaringen fra nedre del av motorene til bakken! Hvordan er dette ved en hard landing - litt sideveis? Vingene flekser jo en del, men likevel...
 
Re: TG955 på Osl

Ser nesten ut som om det er "senkesett" på flyet (jfr alle rånebiler på norske veier). En annen ting, er disse motorene større (omkrets, størrelse) enn de sas har på sine A343, eller må jeg sjekke synet, igjen..?
 
Re: TG955 på Osl

RR Motorene på A340-500 og -600 er vesenlig større i omkrets enn CFM motorene som sitter på A340-200 og -300
 
Re: TG955 på Osl

Kule bilder. Et spørsmål vedr. bilde nr. 3. Hva finnes bak de lukene på veggen i lasterommet?
 
Re: TG955 på Osl

Bak lukene vet jeg ikke, men kan spørre Thai mekaniker neste gang jeg er ute.
Legger til noen til av landingshjulene og nesehjulet.
 

Attachments

  • Bilde193.jpg
    Bilde193.jpg
    79.4 KB · Views: 600
  • Bilde196.jpg
    Bilde196.jpg
    68.4 KB · Views: 181
  • Bilde201.jpg
    Bilde201.jpg
    110.6 KB · Views: 177
Back
Top