Håper fremdeles vi får se 346 en gang i blant likevel - fint livery på en fantastisk maskin!
Det jeg ikke forstår, er når du ser hvor bra Thai gjør det på OSL. Hvorfor er det ikke noen andre selskap som sattser på OSL? Hvor ble det av de andre som skulle komme?
Hyggelig at de øker.
Det Thai må gjøre noe med, er at prisene så kommer opp på thaiair.com nesten alltid er dyrere enn å f.eks finne billettene på finn.no.
Ellers synes jeg de kunne ha justert avgangen sin til litt senere, er ikke lett å få sove når avgangen går så tidlig.
Det jeg ikke forstår, er når du ser hvor bra Thai gjør det på OSL. Hvorfor er det ikke noen andre selskap som sattser på OSL? Hvor ble det av de andre som skulle komme?
Enig med SQ321. Den beste markedsføringen OSL kan få er at kjente selskaper som TG, CO og US lykkes med sine satsinger og ekspanderer. Oslo er fortsatt Skandinavias best bevarte hemmelighet, men det begynner å komme seg.TG, CO og US sin suksess på OSL legges merke til, så absolutt. DY og SAS er de to fremste eksemplene på dette. Og det kommer mer - bare vært tålmodig.
Skulle ikke Thai gjenåpne BKK-JFK med A345 da?
Blir enda trangere utpå non schengen da.:crowdedTG, CO og US sin suksess på OSL legges merke til, så absolutt. DY og SAS er de to fremste eksemplene på dette. Og det kommer mer - bare vært tålmodig.
Litt merkelig at de øker kapasiteten på sommeren, når høysesongen i Thailand er på vinteren! De siste årene har jo f.eks. SAS redusert kapasiteten på sommeren ettersom etterspørselen da er lavere!
BF:cool2
Litt merkelig at de øker kapasiteten på sommeren, når høysesongen i Thailand er på vinteren! De siste årene har jo f.eks. SAS redusert kapasiteten på sommeren ettersom etterspørselen da er lavere!
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.