P Putte ScanFlyer Blue 28 May 2011 #1 Fant dette bildet liggende og slange rundt på PCen. Tok dette bilde på en av de første gangene jeg spottet Bildet er tatt 19.09.10. Kommenter gjerne på alt mulig dere føler for
Fant dette bildet liggende og slange rundt på PCen. Tok dette bilde på en av de første gangene jeg spottet Bildet er tatt 19.09.10. Kommenter gjerne på alt mulig dere føler for
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 28 May 2011 #2 rett og slett nydeligt bilde der har du truffet blink en soneklar 10 fra meg
Toby91 ScanFlyer Silver 28 May 2011 #3 Hva skjer med den kølsvarte skyen øverst i bildet? :lol: Ellers et tøft bilde!
P Putte ScanFlyer Blue 28 May 2011 #4 Toby91 said: Hva skjer med den kølsvarte skyen øverst i bildet?! Click to expand... Kjedet meg litt så endte opp med og leke meg ganske mye i Photoshop. Skyene var veldig mørke på originalbildet og ble derfor så og si helt svarte på dette bildet, men jeg syntes det ble ganske kult og passet litt inn da
Toby91 said: Hva skjer med den kølsvarte skyen øverst i bildet?! Click to expand... Kjedet meg litt så endte opp med og leke meg ganske mye i Photoshop. Skyene var veldig mørke på originalbildet og ble derfor så og si helt svarte på dette bildet, men jeg syntes det ble ganske kult og passet litt inn da
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 28 May 2011 #5 Toby91 said: Hva skjer med den kølsvarte skyen øverst i bildet? :lol: Ellers et tøft bilde! Click to expand... "Askesky" haha Kult bilde:colgate:
Toby91 said: Hva skjer med den kølsvarte skyen øverst i bildet? :lol: Ellers et tøft bilde! Click to expand... "Askesky" haha Kult bilde:colgate:
P Putte ScanFlyer Blue 29 May 2011 #6 "Askesky" haha Click to expand... Hehe tenkte jeg ikke over, men passer jo bra med Icelandair det