Jeg er enig med Fnate i at vi selvfølgelig vil ha informasjon, men jeg vil tilføye at det alltid er en fordel for troverdigheta om man kan si litt om hvor denne informasjonen kommer fra, for ellers ser det veldig fort ut som rykter i stedet for informasjon.
Nå ser jeg at dc-8-63 sier at den informasjonen han satt på, var det ingen begrensninger på å spre. Dersom det er tilfelle, tror vi hadde vært best tjent med om du hadde postet det du visste med en gang, i stedet for å spre det gjennom tre postinger. Den første handlet egentlig mest om hvordan du opplevde flyturen, men du skrev også:
Så spurte jeg hvor du hadde sett dette. Og svaret var
Det fikk meg til å tro at dette var noe som var opplyst til alle passasjerene, men i et senere innlegg skrev du:
I tillegg fikk jeg en PM, med beskjed om hvilket flyselskap det var. Vi vil gjerne ha informasjon, men vi får også såpass mye rykter her at litt hjelp til å skille informasjon fra rykter også er velkomment. Nå vil vi forsåvidt gjerne ha rykter også, men det er en litt annen sak.
Det er veldig bra at du deler dine opplevelser fra en tur over Atlanteren i løpet av disse 72 timene, men selv om jeg ikke gjorde det så forbeholder jeg meg retten til å mene noe om de tiltakene som ble satt i verk. Jeg synes også at ansatte i bransjen må kunne være kritiske til disse tiltakene, selv om du mener det er skremmende at de er det.
For å svare på spørsmålet fra -MOW til slutt: Ja, jeg tviler på at du har bekjente i FBI, eller hvem som nå driver denne etterforskninga, som lekker informasjon til deg som ingen i media har kjent til. Det var omtrent det nivået jeg fikk inntrykk av at informasjonen din var på. Dersom den skepsisen skulle tilsi at vi ikke ønsker informasjon, så beklager jeg det, for det var virkelig ikke meninga.