Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by MartinL
Og om jeg har rett har CPH all grunn til å skjelve! Selv om våre danske venner ikke akkurat viser det![]()
Sorry ARN, men det var døds støtet for å kunne klare å spurte inn mot plassen som nr to i norden dette året.
Originally posted by PP
Det er klart at en SAS strejke på 3 døgn påvirker tallene i negativ retning, men det er trods alt en hændelse som CPH ikke har nogen indflydelse på.
Originally posted by PP
Og om jeg har rett har CPH all grunn til å skjelve! Selv om våre danske venner ikke akkurat viser det![]()
CPH tallene kommer i morgen - og hvorfor har CPH grund til at skelve? Det er klart at en SAS strejke på 3 døgn påvirker tallene i negativ retning, men det er trods alt en hændelse som CPH ikke har nogen indflydelse på.
Originally posted by jikswoboB
Sorry ARN, men det var døds støtet for å kunne klare å spurte inn mot plassen som nr to i norden dette året.
För rättvisans skull ska jag i fortsättningen räkna ARN+BMA när jämförelser med OSL görs. Dom två tillsammans är fortfarande större än den norska huvudflygplatsen. :twink
Originally posted by PP
CPH tallene kommer i morgen - og hvorfor har CPH grund til at skelve? Det er klart at en SAS strejke på 3 døgn påvirker tallene i negativ retning, men det er trods alt en hændelse som CPH ikke har nogen indflydelse på.
Nja, jeg refererte ikke til den hendelsen. det synes jeg er å sparke litt under beltet.
Jeg mente med året som helhet om du leser hele innlegget! Dessuten var det humoristisk ment, men å kødde med CPH er vel å gå få langt , eller![]()
Nå synes jeg det er en særdeles dårlig sammenligning å dra inn flere flyplasser for å danne seg et bilde av tall.
CPH regner jo ikke med Malmø, og skulle vi så fortsette med å dra inn andre alternativer for PAX ville det ikke være reallistisk. Hva med Colorline som tar mye tysklandspax? Lavprisbussene? Siljaline til Helsinki?
Bromma 2006 1 634 310
Arlanda 2006 17 539 390
Totalt: 19 173 700
OSL 2006 17 672 179
Torp 2006 1 300 762
Totalt: 18 972 941
Og med årets vekst på Osl ber jeg dere nyte forspranget så lenge det varerdessuten vil Osl om veksten fortsetter allene være større enn både ARN og Bromma tilsammen!
Med 11% vekst i år vil Osl ha 19 468 722 reisende!
Verkligen inte. Låt oss stanna vid flyget. Även om det vore intressant att jämföra totala antalet passagerare som respektive storstadsregions olika transportmedel genererar, är det inte så relevant i detta sammanhang.
MMX och CPH servar en gemensam marknad och därtill kan dom räknas ihop, ja.
Du glömde NYO. ARN + BMA + NYO = 21 miljoner passagerare 2006.
:smile2
För rättvisans skull ska jag i fortsättningen räkna ARN+BMA när jämförelser med OSL görs. Dom två tillsammans är fortfarande större än den norska huvudflygplatsen. :twink
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.