• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Takk for i kveld...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Kjempesuksess...med flere nye enn "etablerte" deltakere... Det kommer helt sikkert bilder når KGL er ferdig med siste glasset med vin. Nå er det bare noen timer til jeg skal kjøre DC-8-63 til FlyToget 05:00...Natta...

..og promillen?

Fruen likte forøvrig ikke ideen din:love

Hun vil ikke kastes ut og mener vi kan ha det hyggelig uansett.

Ellers vil jeg si at dere er sløve til å svare telefonene deres og jeg håper dere kjølhalte han jeg ba dere kjølhale :baeh

Takk for i kveld ja, det var en strålende kveld, SELV om jeg kom sent :cheers:
Skal absolutt prøve å møte opp ved neste møte og bli enda mere kjent........

Må og nevne at det var trålende mat og en strålende service av den unge damen jeg ikke husker hva heter??

Legger ut tre pyntlige bilder fra en hyggelig kveld med 1-årsfeiring og besøk fra avdeling langt vest.

IMG_0959.jpg

Fra venstre DC-8-63, RH, Knut-uten-nett, FBU4EVER!

IMG_0960.jpg

Så starter vi med FBU4EVER!, MartinL, TOS, SK917, LN-SEK

IMG_0964.jpg

Farmer og ENGM RAMP i hyggelig passiar

Det var flere på det andre bordet, men siden jeg var murt inn av Fellowship o.l. fikk jeg ikke tatt noen bilder av dem senere på kvelden.

Takk for i går ja! Skulle gjerne vært der lenger, for det var utrolig koselig.

Er i Oslo en tur neste uke også! Hva med nytt fly og vin til tirsdag?:biggrin

Jaja! Håper alle kom gjennom kvelden uten familiefeide og hangover!

BF

kom Oddemann også??? utrolig! Og jeg var hjemme med en grinete 1åring!
Jeg får kommer MEGET sterkere tilbake neste gang...:lol

Det verste er at det mangler vel en 4-5 mennesker på de bildene. Vi okkuperte faktisk hele kjelleren på Enoteca.

Veldig trivelig kveld, og mange hyggelige nye bekjentskap! Det eneste er at det ikke er så mange damer, men vi har heldigvis den hyggelige vertinnen som vi kan antaste (og som er veeldig tålmodig). Vel, det er jo stort sett EB som forgriper seg, da. :)

Ja,takk for en hyggelig aften til alle involverte! Men... etter den søte kløe kommer den bitre svie! I vårt tilfelle regningen.

Totalt kom den på 11674.- kroner.Da vi skulle gå var det bare ca. 9500.- i potten.Det kom en hundrings eller to inn fra min venstre side,husker ikke fra hvem,LN-KGL og undertegnede spyttet i med 1000.- hver,og det etter at KGL og jeg hadde betalt sånn ca. 1000.- hver for vår egen del.Med en gjennomsnittspris på ca. 730.-,så er det faktisk kanskje tre stk. som ikke har betalt? Her er kassalappen:

17 mat á kr. 250.- = 4250.-
2 glass musserende á 80.- = 160.- (dette er vel de to siste som drakk spumanten?)
12 fl. 2002 Vino Nobile á 482.-=5784.-
1 fl. San Pellegrino = 42.-
3 fl. Farris á 28.- = 84.-
3 fl. Munkholm á 28.- = 84.-
5 desserter á 75.- = 375.-
1 cognac XO = 95.-
2 grappa barolo/b'besco = 196.-
2 grappa di greco = 180.-
1 Pepsi Max = 28.-
2 dobbel latte á29.- = 58.-
1 cortado á 26.- = 26.-
3 kaffe á 22.- = 66.-
4 doble espresso á 24.- = 96.-

Jeg tok imot 500.- fra Martin L og 600.- fra "ikke-på-nett"-Knut

Fint om dere tar dere tid til å gå gjennom listen og finregner.:up:

Takk for hyggelig kveld og trivelige ansikt til nickene på Scanair.

Utrolig hyggelig å snakke med så mage forskjellige med forskjellig bakgrunn og med godt humør :) Fortsett det på nettet og vi ser frem til neste treff:up:

FBU 4EVER: min kvitering sier 600,- betalt til informasjon
:cheers:

Jeg er enig at det var en hyggelig kveld. Spesielt morsom siden et var første gang.

Nøkkelen til regninga ligger nok i fordelingen av vinregninga, som EB er inne på. På min kvittering står det 800,-. Det kan være noe lavt om det var mange som ikke drakk vin.

La oss rydde opp slik at vi kan etterbetale de som la ut for mellomlegget.

Roar

Hei og tusen takk for hyggelig kveld. Morsomt å treffe dere jeg ikke kjente fra før, og alltid hygglig å møtes igjen
Å møtes live er og blir noe mer enn et treff på nettet :)

Dumt at noen måtte betale så mye ekstra. Selv betalte jeg de foreskrevne 730,- .
Dvs det som ble sagt om mat og vin til 500 kroner, samt en dessert á kr 75 og en kaffe ´22,- . Mellomlegget skulle nok dekke den vinandelen jeg tok, tror jeg. Men kan være med på å diskuterer dette.

Hei igjen ja.....

Bare så vi er alle er obs på hva som ble betalt så betalte jeg kr. 500,- til Frøkna som som serverte oss som min andel.

Hu sa det var i orden og summerte for meg;

Middag, 250,-
2 Clausthaler, 1 Farris og kaffe og dessert,

Totalt kr. 500,- inkl en slant tips....

Jeg drakk jo intet vin så da fikk jeg dette til å stemme.

SKULLE DOG DET VÆRE NOE FEIL EB ELLER FBU4EVER SÅ SLÅ PÅ TRÅDEN !

:nor

Takk for en hyggelig kveld! JA CK, jeg var der :p
Vi får se til at det ikke blir så lenge til neste gang !
Jeg ser at betalte 800, og jeg drakk vin .. Men om vi ikke finner ut av dette vil jeg foreslå at de som var tilstede skramler sammen slik at differansen dekkes, og så får vi ha en intensjon om bedre cash kontroll neste gang.

ja, sånn kan det gå når forsamlingens tallnerd og blaaruss ikke var til stede...

Du har vel aldri vært til hjelp ved betalingen...eller hva CK? Hva om FBU4EVER sender ut en liten PM til oss som drakk vin - så hoster vi opp litt mer penger!

Heisann og takk for en bra kveld. Morro å høre litt flysnakk og se dere alle.

Gjorde opp med 500,- til fornebu4ever, men jeg drakk bare et glass vin til maten.
Gi meg beskjed om jeg skylder mere.

Meget hyggelig kveld :up:

Jeg betalte 730,- på kort og la på 220 i cash etterpå, altså 950,-

Blir gjerne med på å slenge på litt mer så vi får gjort opp.

DC-8-63 og jeg betalte 800 hver - si i fra til meg så tar jeg ekstraregningen for oss begge!

Takk for en meget hyggelig kveld! Det er kjekt å ha en person å knytte til nick'ene på forumet.

Når det gjelder den finansielle siden så betalte jeg 900,- i første omgang, og la deretter på 200 kr når det viste seg at det manglet penger.

Jeg synes å huske at vi var ca 12 (eller 13) stykker som drakk vin. det skulle vel bety at hver av oss som drakk vin i utgangspunktet burde betalt 250 + 480 + evt. kaffe/avec og dessert.

Back