Tåke og sol på OSL

viking1965

ScanFlyer Silver
Tåke og sol på OSL

I følge Yr.no skulle det etter sigende bli strålende sol på OSL i morgentimene i dag.
Så lenge lovende ut helt til jeg ankom OSL...:cry:
Hadde planlagt både bilder av fullmåne og Thai's ankomst, men alt jeg hørte var suset av den rett over hodet mitt på østre bane (og månen vet jeg var der)
Tåkebeltet delte omtrent OSL på langs stort sett i hele dag.
Grunnet tåka forsøkte jeg derfor litt kreativ fotografering/etterbehandling :stir

Dette bildet gjenspeiler litt av humøret i morgentimene
_DSC0366_web.jpg

Kjedet meg
_DSC0599_web.jpg

_DSC0473_web.jpg

_DSC0418_web.jpg

_DSC0403_web.jpg

_DSC0578_web.jpg

_DSC0722_web2.jpg

_DSC0957_web.jpg

Aeroflot A330 skal man stole på Putzmeister :D
_DSC1071_web.jpg

_DSC0619_web.jpg

Tåka lettet til slutt også på østre bane
_DSC1281_web.jpg

Ingen Thai i dag selv om jeg så vidt fikk slengt kameraet mot himmelen i det den gikk. Ble så der..
(Hadde det ikke vært for de to søndagsturistene som lå foran meg og Vidar, hadde vi nådd det :()

Takk til Vidar og Putzmeiser for hyggelig prat:)

Re: Tåke og sol på OSL

Flotte bilder! På det første bildet, stod du borte ved 01L da eller? Men du var vel en av bilene på vollen når korean tok av? såg du en på taket av militær bygget? :lol:

Tåken er straffen for ikke å hjelpe en stakkar midt i flyttelasset. Sånn er det med den saken. Ellers er var B74F utrolig stilig i tåkehavet.

På det første bildet, stod du borte ved 01L da eller? Men du var vel en av bilene på vollen når korean tok av? såg du en på taket av militær bygget?
Stod ved 01R og venta på Thai'en...:cry:

Jeg og Vidar stod på Vollen da Korean tok av, ja.
Gløttet over mot Flystasjonen et par ganger, men så ingen.
Flyr du rundt i kammo? :lol:

Flyr du rundt i kammo?

Jepp, gjemmer meg i skogen :lol: Nei, det er de eneste varme klærne eg har her nede nå, de sivilie klærne er litt for tynne for sånne temperaturer som har vert i det siste, så ser du en i grønne klær med hvit linse, så er det meg! :D

Hei,og takk for en hyggelig dag!!

Her var det mange fine bilder.Tårnet i tåka,var kanonbra!
Synd at tåka var så tett,når du endelig fikk en mulighet til ta deg en tur.

Vidar

Knall fine bilder, tåka skaper utrolig fine effekter. Sollyset på Norwegian maskinen var knall:D

Jeg og Vidar stod på Vollen da Korean tok av, ja.

Nydelige bilder!

Jeg og sønnen min var også på vollen i et lite kvarter på lørdag, og fikk med oss Korean. Det var flotte forhold med tåke i syd og klar himmel i nord. Avgangen til koreaner'n var nesten et kunstverk i seg selv.

Det var dere som sto ytterst, mao. Jeg kom med blå Octavia og fikk etterspent hjulmuttre mens vi ventet, hvis dere lurte på hva jeg holdt på med ;-)

Kjempeserie! Veldig pene bilder; ikke minst de som ikke var av fly!

Tåken er straffen for ikke å hjelpe en stakkar midt i flyttelasset. Sånn er det med den saken. Ellers er var B74F utrolig stilig i tåkehavet.
Jeg velger meg tåke foran....hehe, nei da. Er klar neste gang du skal flytte ^_^

Nydelige bilder!
Jeg og sønnen min var også på vollen i et lite kvarter på lørdag, og fikk med oss Korean. Det var flotte forhold med tåke i syd og klar himmel i nord. Avgangen til koreaner'n var nesten et kunstverk i seg selv.

Det var dere som sto ytterst, mao. Jeg kom med blå Octavia og fikk etterspent hjulmuttre mens vi ventet, hvis dere lurte på hva jeg holdt på med ;-)
Hehe, har selv tightet mutterne et par ganger allerede så jeg stusset ikke så fælt:)

Fikk også noen fine bilder av Koreaneren ved ankomst, men avgangen var upåklagelig. Håper sønnen din likte synet av storfugel'n.
Se forøvrig også Toby91's post hvor Korean ble fanget fra solsiden :) http://forum.scanair.no/showthread.php?t=74950

Takker forøvrig for hyggelige kommentarer.

Back