viking1965
ScanFlyer Silver
Tåke og sol på OSL
I følge Yr.no skulle det etter sigende bli strålende sol på OSL i morgentimene i dag.
Så lenge lovende ut helt til jeg ankom OSL...
Hadde planlagt både bilder av fullmåne og Thai's ankomst, men alt jeg hørte var suset av den rett over hodet mitt på østre bane (og månen vet jeg var der)
Tåkebeltet delte omtrent OSL på langs stort sett i hele dag.
Grunnet tåka forsøkte jeg derfor litt kreativ fotografering/etterbehandling :stir
Dette bildet gjenspeiler litt av humøret i morgentimene
Kjedet meg
Aeroflot A330 skal man stole på Putzmeister
Tåka lettet til slutt også på østre bane
Ingen Thai i dag selv om jeg så vidt fikk slengt kameraet mot himmelen i det den gikk. Ble så der..
(Hadde det ikke vært for de to søndagsturistene som lå foran meg og Vidar, hadde vi nådd det
)
Takk til Vidar og Putzmeiser for hyggelig prat
I følge Yr.no skulle det etter sigende bli strålende sol på OSL i morgentimene i dag.
Så lenge lovende ut helt til jeg ankom OSL...

Hadde planlagt både bilder av fullmåne og Thai's ankomst, men alt jeg hørte var suset av den rett over hodet mitt på østre bane (og månen vet jeg var der)
Tåkebeltet delte omtrent OSL på langs stort sett i hele dag.
Grunnet tåka forsøkte jeg derfor litt kreativ fotografering/etterbehandling :stir
Dette bildet gjenspeiler litt av humøret i morgentimene

Kjedet meg

Aeroflot A330 skal man stole på Putzmeister

Tåka lettet til slutt også på østre bane

Ingen Thai i dag selv om jeg så vidt fikk slengt kameraet mot himmelen i det den gikk. Ble så der..
(Hadde det ikke vært for de to søndagsturistene som lå foran meg og Vidar, hadde vi nådd det

Takk til Vidar og Putzmeiser for hyggelig prat