Hej David.
Tak for din ansøgning. Jeg må desværre sige at jeg er meget forbeholden over for medarbejdere der har været i mange år hos SAS, de har ikke det bedste ry.
Så jeg må ønske dig held og lykke i din videre søgen.
Kind regards,
Jan Madsen
Warehouse Manager
For hva en (gal) mann i swissport mener er sikkert represententativt for hva resten av Swissport mener om SGH :stir Ta det nå heller som et kompliment at Swissport er interessert i å kjøpe dere, og drit i hva en mann mener om SGH-ansatte.(Han har sikkert blitt avvist selv av SGH engang, og vl ta igjen)
Muligens en småkonge med en dårlig dag ...
Men at endel i SGH, da spesielt de mer militante på CPH, har opparbeidet seg et dårlig rykte
Mellemlederen, der sendte afslaget, stopper hos Swissport ved udgangen af maj måned. Det har ifølge Henrik Holming Werner dog intet med formuleringen i afslaget at gøre.
Da er det igrunnen fastslått at brevet var "riktig"
http://www.check-in.dk/swissport-vil-ikke-have-sas-ansatte#.U3JWBIGSyaJ
Men der ligger vel en grunn bak. Bitterhet kanskje?
Gatwick Airport is to bring in up to 45 of its own staff to help with luggage handling to ensure there is no repeat of last weekend's delays.
Then, some passengers had to fly without bags, and people arriving at the airport, London's second-largest, had to wait hours for their luggage.
Gatwick says baggage handlers Swissport had failed to meet service levels.
our service levels dropped on inbound flights from 2245 until the early hours of Sunday morning due to a level of off schedule aircraft activity. Despite having already increased our resources to support the off schedule activity we were still unable to fully accommodate the handling of off-schedule arriving aircraft during this period.
Vel, når en f.eks. har en (1) person til å laste all bagasjen i en A320 (bulk lasting), bruker 10-15 minutter på å finne en stroppe til å sikre en elektrisk rullestol i lasterommet, må lete flyplassen rundt etter bremseklosser slik at en kan får passasjerbroen på plass, push-back traktor som plutselig forsvinner for å ta seg av en "prioritetskunde" etc. etc. skjønner jeg godt at f.eks. Monarch fikk nok til slutt...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.