SWISS-tilbud - hovedtråd (2014-> )

Re: SWISS-tilbud - hovedtråd (2012/2013)

https://www.google.com/flights/#sea...LX317-ZRHORD0LX8,ORDZRH0LX9-ZRHLHR1LX332;sc=f

Tilbud på Swiss F.
Vær obs på at bookes det gjennom United så slipper de kanskje ikke inn i Swiss F lounge...

En del dyrere enn det var i fjor høst:
http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/09/05/cheap-swiss-first-class-ticket/

Ulempen med Swiss er at det kun er 200% opptjening i F, mot Lufthansas 300%.
I tillegg får man overnatting i London, og gjerne ganske kort tid i loungen i ZRH.

Re: SWISS-tilbud - hovedtråd (2014-> )

Tebod på reiser fra Spania til Sao Paulo hele veien fra September og ut Juni '22 i Business (P).

Barcelona (BCN) – Sao Paulo (GRU) €800
Bilbao (BIO) – Sao Paulo (GRU) €800
Madrid (MAD) – Sao Paulo (GRU) €800
Málaga (AGP) – Sao Paulo (GRU) €800
Valencia (VLC) – Sao Paulo (GRU) €800

Kilde: Luxury Flight Club

Oppdaget svært gode priser med både Swiss og Lufthansa Oslo-Shanghai i business i går. Sjekket med avreise i April of fant tur retur godt under 20k om man valgte Air China på retur. 21k med LH ut, Swiss tilbake og semi-flex. 20k uten flex.

Tilbudet har eksistert en evighet.
Har til og med fått det ned på 16 000 kroner pr pers.

Det er til og med bra pre-pandemi :)

Har selv flyvning 18. mars med Lufthansa 747-8i, og retur med Swiss A340-300 i april.

Tilbudet har eksistert en evighet.
Har til og med fått det ned på 16 000 kroner pr pers.

Det er til og med bra pre-pandemi :)

Har selv flyvning 18. mars med Lufthansa 747-8i, og retur med Swiss A340-300 i april.

Har det det ja. Makan. Jeg syntes nesten det var merkelig billig. Alle andre er ca det doble. Har akkurat samme pakke som deg av flighter en langhelg jobb i April. Gleder meg ikke til long haul Lufthansa men greit nåtman sparer type 15k

Takk, sjekka i januar/februar nå, fikk en pris på ca. 19k med en slags fleksibilitet, fristende. (særlig med 747-8i via FRA)

Ser Swiss kjører et slags blanding av 2 for 1, eller 50% (og litt mindre) på First og Business på en rekke IC ruter nå.

Ser Swiss kjører et slags blanding av 2 for 1, eller 50% (og litt mindre) på First og Business på en rekke IC ruter nå.

Deilig tilbud.. Sjekket DXB i First med Fru Sud for min årlige fødselsdagstur.. Snaue 195.000 kroner :D

Deilig tilbud.. Sjekket DXB i First med Fru Sud for min årlige fødselsdagstur.. Snaue 195.000 kroner :D

Jøss, såpass! T/R Delhi des-jan lå det ned under 30.000 per person i F fra MUC og hjem via ZRH. Riktignok for fire som bestilte samtidig og uten mulighet til endring eller refundering. Skulle man ha mulighet til dette var det rundt 75000 T/R. Mulig de ser an markedets betalingsvillighet heller enn distansen.

Back