SWISS-tilbud - hovedtråd (2014-> )

waytogo74

ScanFlyer Blue
SWISS-tilbud - hovedtråd (2014-> )

Tilbud på Swiss First fra Oslo:

Bangkok from NOK 53'068.-
Beijing from NOK 40'457.-
Boston from NOK 27'707.-
Chicago (ORD) from NOK 32'407.-
Delhi from NOK 37'383.-
Dubai from NOK 34'312.-
Hong Kong from NOK 57'203.-
Johannesburg from NOK 53'041.-
Miami from NOK 34'707.-
Montreal (YUL) from NOK 34'942.-
Mumbai from NOK 36'535.-
Muscat from NOK 37'319.-
Nairobi from NOK 39'080.-
San Francisco from NOK 33'307.-
Sao Paulo (GRU) from NOK 58'237.-
Shanghai (PVG) from NOK 40'737.-
Singapore from NOK 54'012.-

Grei tilgjengelighet også, ser det ut som.

Re: SWISS-tilbud - hovedtråd (2014)

Noe billigere: De har OSL-Geneve for 622,- t/r ut mars, med det er nesten kun på lørdager og den billige avgangen går tidligere fra Geneve enn fra Oslo. Ikke passende for miliage run fra Oslo altså.

Noe billigere: De har OSL-Geneve for 622,- t/r ut mars, med det er nesten kun på lørdager og den billige avgangen går tidligere fra Geneve enn fra Oslo. Ikke passende for miliage run fra Oslo altså.

Takk for tipset! Prøvde å søke på Swiss sine nettsider, men fant ingen enkel måte å se hvilke flighter som har denne prisen. Er det noen som vet en enkel måte å finne billigbilettene på?

Er det ikke rundt denne tiden at swiss legger ut rimelige businessbilletter til Asia for sommeren?

Irriterende at ist-zrh lander fem min for sent i forhold til min connection på zrh for 1645 flyet til Oslo..

Etter å ha sjekket mange Europa-destinasjoner, fremstår det for meg som det ikke er veldig mange med god connection (dvs. mindre enn tre timer i ZRH). Har prøvd Swiss biz saver til Firenze, Athen og Wien, og disse ser fremdeles gode ut. Men ellers er det magert. Skulle feks ønske at noen av Spania-destinasjonene hadde ok connection-tid.

Business-tilbud østover:

Beijing (PEK) from NOK 13,107.-
Delhi (DEL) from NOK 12,384.-
Dubai (DXB) from NOK 11,096.-
Muscat (MCT) from NOK 12,446.-
Shanghai (PVG) from NOK 15,107.-

Ser ut til å gjelde avreise i august eller september.

Swiss tilbud GVA-ZRH

Fikk mail fra de I dag om vintertilbud til Alpene... Ikke noe for meg , men vil tipse dere.

Fant GVA 20.01-24.01 for kr 631 !! Kun med håndbagasje ^_^ . Hm, betaler de en del av taxes ??

Hadde jeg hatt tid kunne jeg bodd I byen og kost meg likevel...

Jeg så på tilbudspris 631t/r... He , he hvor mye taxes av dette beløpet t/r ??

Spiller null rolle, men dette er ned mot FR ..

Jeg så på tilbudspris 631t/r... He , he hvor mye taxes av dette beløpet t/r ??

Spiller null rolle, men dette er ned mot FR ..

Nå vet jeg ikke med OSL-GVA, men OSL-ZRH som neppe er veldig forskjellig er det 361kr i skatter og avgifter tur-retur (115ZN og 246CH). Samt 604kr i fuel, men det er ikke en skatt eller avgift, selv om flyselskapene forsøker bake det inn i den kategorien

Ref en nylig kjøpt billett OSL-ZRH-OSL, riktig med SAS hjem (LX codeshare), men det endrer neppe skattene

Attachments

• ZRH billett.JPG
    ZRH billett.JPG
    51.9 KB · Views: 847
Last edited:
Re: SWISS-tilbud - hovedtråd (2014-> )

Er det noen som er interessert i en voucher på 250kr med Swiss så gi beskjed. Ulempen er at både bestilling og reise må foregå innen 31 mars, så får ikke brukt den selv

Fikk nettopp følgende e-post fra Swiss:

Book your flight in SWISS Business now*

Beijing from NOK 14'889.-
Hong Kong from NOK 14'977.-
Shanghai from NOK 16'289.-

*Book until 15.03.2016 for travel until 30.05.2016

Pent tilbud til Hong Kong.

Mulit det ligger andre byer "gjemt" med hyggelige priser også da det bl a car tilbud til dxb fra cph.

Hvis man gidder å posisjonere seg til LHR, finnes det F til USA og Canada i november til rundt 24 000 nok. 10GBP mer enn business. Book før 22.sept. Utreise 22-29 november eller 10 februar til 15 april.
Frister litt, men ikke via hølet LHR.

Er vel ikke så galt på nye T2?

BAA har til og med skjerpet seg på T5. Nok til at man ikke får hjerteinfarkt av å passere ihvertfall.

Blir mye EB poeng av de turene også, for dem som vil ha det

Er vel ikke så galt på nye T2?

BAA har til og med skjerpet seg på T5. Nok til at man ikke får hjerteinfarkt av å passere ihvertfall.

Blir mye EB poeng av de turene også, for dem som vil ha det

Nei, god mulig det ikke er så ille. Ble i alle fall booket en tur til SEA i februar. 340 til SFO bortover og 77W fra LAX på vei hjem. Gleder meg til å finne ut om Swiss fremdeles har Europas beste F.
41500 poeng kom jeg frem til, med sas fra OSL til LHR. Overnatting på LHR på utreise må også til, så det er en tur for spesielt interesserte. Men jeg har definitivt gjort verre ting.

Uups, ser at Swiss kun gir 200% i F, mens Lufthansa gir 300%. Litt skuffende, og da blir det vel knapt 30k poeng i stedet.

Last edited:
Back