Ja C og F var stilige. Eco ble litt "70-tallsbrun" synes jeg, siden det ikke var noe treverk el.l. som lyser opp. Er C-setene helt horisontale eller er de "SAS-style"?
First er vel helt flatt ja, men ut fra videoen om Biz, så ser det vel ut som en liten nedoverbakke når setet legges "flatt"?
Grattis til mine kollegaer i Menzies som fikk handlingen på Swiss :up:
Grattis til mine kollegaer i Menzies som fikk handlingen på Swiss :up:
Ja C og F var stilige. Eco ble litt "70-tallsbrun" synes jeg, siden det ikke var noe treverk el.l. som lyser opp.
Og hvor langt ned i pris måtte Menzies gå for å få kontrakten? Er det noe penger å tjene? Noen som forresten vet hvordan det går økonomisk med Menzies på OSL?
Swiss har ganske stor succes på CPH efter at de er blevet en del af Star Alliance - nu 3x daglig og ofte benyttes A321 på flyvningerne til CPH.
Så naturligt at man vælger yderligere ekspansion på Skandinavien ved at gå online på OSL - held og lykke med den satsning.
Bare be om at du blir sjekket inn hele veien i KRS. Viss ikke så skal Menzies ha skranke på utland ja
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.