SWISS tilbake på OSL

Re: SWISS tilbake på OSL

Det fungerer å skjekke inn gjennomgående noen ganger, så de kan prøve i alle fall.
Har selv opplevd å få ombordstigningskort med LX via CPH, men det går ikke alltid.

Edit: Ser på kart over OSL at Menzies ikke har skranke på utland, men mener å huske at det var det sist jeg reiste via OSL med BA. ...hmm......mulig jeg husker feil.

Last edited:

Selvom jeg jo vil tro learjets kolleger vil kunne sjekke deg inn på gaten hvis du er der tidlig nok. Ellers må du ut i departure hallen.

I dag hadde SWISS stand på Aker Brygge med gratis kaffe og snacks - og en haug med gratis SWISS-effekter. Sikrer meg et nøkkelbånd og et fly!

Tror jeg faktisk skal prøve ut Swiss jeg...de sier det er et flott selskap, så lukter en spottetur til Zurich i løpet av sommeren...;)

Menzies har ingen skranke på utland, nei. For inboundpassasjerer går det imidlertid an å sjekke inn på gate.

Slipper du gjennom fra innland uten boardingpass, da?

I praksis: Ja. Teoretisk? Muligvis ikke. Men du kommer jo gjennom om du sier "TravelPass til CPH/ARN etc" - så why not. (I utgangspunktet skal de vel da se en print av intinerary om du ikke har bp eller reiser på TP).

Hvis du er inbound, kan du jo bare gå i transitt. Da slipper du å gå helt ut til innsjekkingsområdet igjen.

Og da skal LX1210 lande om bare noen få minutter :D Antar noen er der for å dokumentere?

Vel, den var 15 min sen fra ZRH så jeg har ikke sett den enda her fra Loungen. Morten har visst tenkt å parkere den ved gate 30. Skal iallefall dokumentere fra gaten, så håper jeg noen andre står klar i skogkanten! ;)

BF:cool2

Der tok jeg visst feil. Iflg osl.no skal den lande 0909, dvs om 2 min!

BF:cool2

Back