SWISS tilbake på OSL

Re: SWISS tilbake på OSL

Da lurer jeg ikke på om det blir å prøve et nytt flyselskap i løpet av sommeren ;)

Noen som vet noe om avgangs- og ankomsttider?

Bestiller man billetter Oslo-Zürich, og for øvrig videre ut i Europa, på code share med SAS Oslo-Zürich får man V-klasse-billetter og full bonusopptjening.

Er ruta bekreftet fra noe sted?
ser ikke noe på osl.no eller SWISS.com

Det er du sikker paa?

Har søkt opp noen ulike destinasjoner nå og V-klasse kommer stadig opp så lenge man involverer code share flighten Oslo-Zürich, enten ved at man bare flyr denne t/r eller flyr denne som en del av en lengre reise. Moren min hadde nettopp noen turer med dem med code share med SAS, og da ble det V-klasse i økonomi for ca. 1100 kr. en vei til Zürich. Business tilbake.

Kjenner ikke til at Swiss er på vei inn, ligger ingenting i tidtabell ihvertfall.

Hvis jeg har forstått riktig at det var LX code-share i V-cl på SAS operert flight til/fra ZRH, var du nok litt snar når det gjelder 100% opptjening flightdeck. Husk at man opptjener ikke poeng etter code-share bookingklassen, men den underliggende bookingklassen hos operating carrier. Vi vet jo fra tidligere at f.eks. en LH code-share V-cl på intra-Europa med SAS havner i en 25% klasse hos SAS.

Ryktene er vel bekreftet - og de har slots - men ruten er ikke lagt inn til booking det jeg kan se!

Satser på at de kommer - da blir det business class med madammen til Milano eller Madrid for Madonnakonsert. Om ikke de kommer må jeg vel ty til å svi av litt poeng..... Kjenner at spenningen er til å ta å føle på

Salgsorganisasjonen er jo allerede paa plass - velkommen tilbake og maatte det gaa bedre denne gangen!

Hmmm pokker, jeg hørte jo noen nevnte disse tidene igjen, hmmm, var det bl.a sent på ettermiddagen tro?

Er ruten ment som en sommer-eller helårsrute?

Last edited:

97 vs 126, og har jeg forstått det riktig er det bedre benplass i hele den fremste halvdelen av Avroen

97 vs. 138 i SWISS.

Begge er fantastiske :) Nu SWISS har renovert alle sine shorthaul fly og installert nye Recaro seter.

Kjenner noe når LX har slots på Gardermoen? Skal maskinen overnatte som i Dublin?

97 vs. 138 i SWISS.

Begge er fantastiske :) Nu SWISS har renovert alle sine shorthaul fly og installert nye Recaro seter.

Næsten alle - jeg fløj CPH - ZRH d. 15. februar med en Airbus 320. Den havde stadig de gamle sæder.

Back