SVG: Last flight SAS MD

LN-RRA

Eurobonus Diamond
Dersom det ikke blir flybytte vil siste MD avgang mellom SVG og CPH være følgende:

25.oktober 2013

SK1868 11:55 - 13:05 København (Terminal 3) - Stavanger
Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: MC Donnell Douglas MD-81

SK1869 13:35 - 14:45 Stavanger - København (Terminal 3)

SK1868 11:55 - 13:05 København (Terminal 3) - Stavanger

Den har jeg billett på. :cool:

Er vel litt tidlig å si hvilken reg det blir på denne, eller? :72:

Min kristallkula säger LN-RMM. Den är köpt på en marknad i Beijing så jag ger ingen garanti ;)

Min kristallkula säger LN-RMM. Den är köpt på en marknad i Beijing så jag ger ingen garanti ;)

Vi får se, vi får se. Jeg sjekker Widerøe's fly i rute kvelden før uansett. Men RMM hadde uansett blitt en ny reg i loggen min;)

Har søkt litt på sas.no nå, og det ser ut til at BGO ikke får noen MD'er fremover. Med mindre det skjer en endring da.

Jeg går litt OT, men har noen av dere kjennskap til hva som blir siste SAS MD-flight ut fra BGO?

BGO-CPH flys av den norske delen for tiden, og nesten alle avganger går med B737. Kun en daglige rundtur med SK2873/SK2868 som går med dansk matriell. Og da som oftest CRJ900.... Kan ikke se at det er satt opp flere MD80 turer til BGO....

Danskene tar over igjen når vintersessongen starter, men da er MD80ene ute av SAS flåten...

Takk for svar! :)
Da får jeg se om jeg rekker å komme meg over til OSL til SK477 på onsdagen .. dog er jeg ute på båt med planlagt hjemreise på mandagen, og helikopter på båt i Norsjøen i oktober er sjelden så veldig punktlig.. :)

Edit: Da har jeg ihvertfall bestilt meg en billett hvis jeg rekker det.. :)

Last edited:
Back